• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Burlington.
    Vol.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.
    Vol.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.
    Vol.

    Formulier:

    Danscrew: (Shooters, Shakers of Heartbeat)
    Naam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto mag.)
    Korte Levensbeschrijving: (Niet verplicht, maar wel handig.)
    Extra: (Niet verplicht.)

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coast, dan maak jij een meisje bij de shooters ander heeft LovingStyles twee personages in het hetzelfde team.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ow ik wil ook wel bij Shooters hoor, maak me niet uit.

    xMirrorMan schreef:
    Coast, dan maak jij een meisje bij de shooters ander heeft LovingStyles twee personages in het hetzelfde team.


    Isgoed n_n

    Flounder schreef:
    (...)

    That's sweet n.n'


    Ik wacht wel, springen we samen in ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mij maakt het niet uit wanneer we beginnen,
    dus als de meeste nu willen beginnen doen we dat
    en als de meeste het niet willen doen we het niet :'D.
    Dan beginnen we mrogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danscrew: Shooters
    Naam: Violet May Connor
    Roepnaam/Bijnaam: Violet heeft geen bijnaam. Iedereen noemt haar gewoon Violet.
    Leeftijd: Violet is 18 jaar oud.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Violet is een erg sociaal en vrolijk meisje. Violet is vooral een meisje dat bijna nergens voor terug deinst en zeker niet verlegen is. Ze kan zich goed in andere verplaatsen. Ook is ze, ondanks dat ze bijna altijd vrolijk lijkt te zijn, een best wel gevoelig meisje. Je kan haar echt diep kwetsen, en ze kan moeilijk omgaan met veranderingen. Ze kan het wel, maar dan moet ze gewoon even wennen. Ook is Violet een echte knuffelaar. Vriendschap en familie betekend veel voor haar. Violet houdt er van om haar ding te doen, dansen. Ze is dan ook helemaal zichzelf wanneer ze dit doet en gaat er helemaal in op. Ze geeft alleen om de mening van haar vrienden en familie. Voor de rest kan het haar weinig schelen wat buitenstaanders van haar vinden.
    Uiterlijk:


    Korte Levensbeschrijving: Violet is haar vader verloren net een paar maanden na dat ze geboren was. Haar vader is door een auto-ongeluk gestorven. Ze leeft nu met haar moeder, en haar hond Baylor. Ze is enigstkind en kan het heel goed vinden met haar moeder. Die twee zijn echt twee handen op één buik.
    Extra: Als Violet nerveus is en ze moet wachten, dan kan ze niet stil zitten. Dan beweegt ze of haar benen de hele tijd of tikt ze steeds met haar vingers op een tafel.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:14 ]

    ik zou graag nu al beginnen maar als de andere dat niet willen, ik heb geen zin om als enige te doen


    Remember to be ridiculous.

    6e (=

    Hnng, ik heb de drang om Josh Hutcherson te nemen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Squib schreef:
    ik zou graag nu al beginnen maar als de andere dat niet willen, ik heb geen zin om als enige te doen


    Ik wil ook al nu beginnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik ben echt rpg verslaafd, ik heb vaak vijf tabladen openstaan, Youtube, een story, dit rollentopic, nineteen years later rpg en revenge games rpg


    Remember to be ridiculous.

    JOSH HUTCHERSON OMG OMG OMG.
    THE HUNGERGAMES.
    Oke, dat moest er even uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Squib schreef:
    ik ben echt rpg verslaafd, ik heb vaak vijf tabladen openstaan, Youtube, een story, dit rollentopic, nineteen years later rpg en revenge games rpg


    Heb ik ook x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Squib schreef:
    ik ben echt rpg verslaafd, ik heb vaak vijf tabladen openstaan, Youtube, een story, dit rollentopic, nineteen years later rpg en revenge games rpg


    I am too RPG-addicted.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.