• Overal in de badkamer zie ik ze weer.
    Vanochtend liepen er weer drie op de douche muur, en op het raam veel. Zelfs een op de muur in de woonkamer.

    Zijn wij het enige huis waar die beesten zich bevinden?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dat ook! Ik vind het echt vies, ze zitten in mijn kamer en kruipen over mijn boeken als ik aan het leren ben.
    Een paar jaar geleden was het zelfs zo erg dat ik er meer als 500 heb opgezogen met de stofzuiger. (Ja ik had ze geteld)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Merwin schreef:
    Nee, gelukkig niet 8D


    comfort in c h a o s

    Amused schreef:
    Ik heb dat ook! Ik vind het echt vies, ze zitten in mijn kamer en kruipen over mijn boeken als ik aan het leren ben.
    Een paar jaar geleden was het zelfs zo erg dat ik er meer als 500 heb opgezogen met de stofzuiger. (Ja ik had ze geteld)

    Wow, DAT is veel. Bij ons zitten ze vooral in de douche, gelukkig :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    In je badkamer?
    das een gekke plek voor die dingen(lol)

    neej bij mij gaan ze ALTIJD in mijn haar zitten:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Een vriendin van mij neemt ze constant mee in de klas en noemt ze Herman de eerste, tweede, derde enz.
    Verder zitten ze bij mij niet binnen hoor.
    Maar ik vind het niet vies ofzo. Zolang ze die beestjes maar weer vrijlaat is het prima. (: Al denken andere mensen daar anders over.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb ze nog niet binnen gezien, maar buiten ben ik er al wel een paar tegen gekomen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben zó bang voor lieveheersbeestjes..

    Usui schreef:
    (...)
    Wow, DAT is veel. Bij ons zitten ze vooral in de douche, gelukkig :Y)

    Uhu, dat waren er echt heel veel. En het stonk toen echt naar lieveheersbeestjes in mijn kamer.
    In de douche zou ik het ook vies vinden hoor, dan wil je je wassen zit er opeens een beestje op je shampoo.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zie ze óveral, binnen en buiten. Ze zitten soms ook ineens op mijn schouder ofzo. Ik ben de ultieme lieveheersbeestjes-magneet.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wij hebben spinnen in de wc c: Ik lieft spinnen (behalve hooiwagens die zijn eng o.O) dus geef ik ze allemaal een naam ^^ ow en we hebben ook last van zilvervisjes, die zijn zo vies


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Serophina schreef:
    Ik heb er bij mij thuis binnen nog nooit één gezien, dus ik denk dat jij wel de enige bent..

    Bwaa.
    In ons vorig huis hadden wij daar veel last van.
    Nu niet meer. Gelukkig niet. Dat stinkt voor dood.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jup, ik zie ze overal...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij ons zitten er ook heel veel, maar niet sinds vandaag hoor, maar al wéken..
    Best irritant hoor, ze spammen de hele badkamer vol, en toen mijn moeder mijn raam op mijn kamer schoonmaakte, raakte ze half in shock door de vele lieveheersbeestjes die tussen mijn raam in zaten xd


    Inspiration can hit you any time

    Nee ik heb ze nog niet gezien, ook niet buiten. Maar gister toen ik aan het douchen was kwam er opeens een bij dus ik schrok me rot, toen die dood was kwam er nog een bij, maar toen was ik al klaar met douchen dus kon ik gelukkig snel weg c:
    En later toen mijn moeder naar de badkamer ging waren er 2 bijen o.O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.