• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:26 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Nog een eh... probleem." Ze weet natuurlijk niet wat ik sinds een paar dagen met jongens gedaan heb. "Zo, dit is dus je kamer." zeg ik om het af te leiden en ik glimlach naar haar.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Kwart voor tien." Zeg ik als ik er een blik op werp. "Ow niets, wilde weten hoe laat het was." Zeg ik gemeend.
    Ik laat mijn hand weer door Damon's haar gaan.
    "Ik ben dan wel jonger, maar het voelt of ik jou moet beschermen." Zeg ik zachtjes.

    Solomon

    "Godver!" Roep ik hen na, ik ga er niet achteraan hoor.
    Ik smijt mijn deur met een megavaard dicht en geef er nog een paar harde trap tegen. Ik pak een kussen van de bank en gooi hem heel hard weg.
    Het liefste wilde ik wat anders gooien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca, probeer me niet af te leiden, ik ken je te goed. Wat was dat met die jongen?" Probeer ik streng te zeggen, terwijl ik diep van binnen smelt van zijn glimlach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik zucht en kijk haar serieus aan. "Ik heb hem gekust." zeg ik, zo neutraal mogelijk. "En eh, waarschijnlijk zou het verder zijn gegaan als Cassie ons niet kwam storen en mij daarna seks aanbood." Dat klinkt echt raar eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Dat hoeft op zich niet, maar het is wel lief. Je weet dat ik zelf ook goed met dingen om kan geen." zei ik zachtjes. "Maar nu kan ik wel een beetje steun gebruiken.."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca Jones! Je bent bi-seksueel geworden? Je bent wel de laatste van wie ik dat had verwacht." Ik grinnik zachtjes en laat me op mijn bed vallen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik protesteer gelijk. "Nee!" roep ik en ik laat me op haar vallen. "Nee, het was gewoon..." Ik weet het eigenlijk niet maar ik kietel haar al.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca!" Kir ik en giechel. Ik kan absoluut niet tegen kietelen.
    "Luca stop! Ik doe alles!"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Ja I know." Zeg ik en knik.
    "Maar nu kan ik wel een beetje steun gebruiken.." Zegt Damon dan.
    "I know that too." Zeg ik en duw Damon op zijn zij met zijn gezicht de andere kant op en sla dan mijn arm om hem heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol herkenbaar Luca?! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik stop met kietelen en ga naast haar zitten. "Praat dan niet over jongens, zeker niet die hier wonen." zeg ik. "Anders kietel ik je weer!"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Mag ik dan ook niet over jou praten?" Vraag ik grijnzend.
    "Want jij bent en blijft ook gewoon een jongen."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik kroop dicht tegen Celeste aan en sloot mijn ogen. "Slaap zacht." zei ik vlak voordat ik in slaap viel.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Jawel, dat mag wel, want ik ben een speciale jongen." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh ja? En waarom ben jij zo speciaal dan?" Vraag ik met een uitdagende toon in mijn stem.


    We'll still love each other, forever and always. <3