• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:26 ]


    Your make-up is terrible

    [Aangepast. ):]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    Ik hoor een klap tegen de deur.
    Ik draai me om, dan loop ik naar de bank en schuif hem met veel moeite voor de deur.
    Ik ga weer terug naar de keuken en gooi het een-na-laatste zakje leeg.
    "Solomon, doe open!" Hoor ik Luca's stem.
    "Ga weg!" Roep ik naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik twijfel even maar loop dan ook maar achter ze aan. Luca schreeuwt dat Solomon open moet doen en even later hoor ik wat geschuif. 'Solomon, doe gewoon open!' roep ik bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik sliep rustig door en hoorde niks van het lawaai om mij heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Solomon, kom op. Ik weet misschien niet wat er aan de hand is. Maar het is het vast niet waard." Roep ik nu ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    "Fake, fake, everything's fake, go away, go away!" Schreeuw ik naar ze en leeg het laatste zakje.
    "Come back when you don't hear me anymore!" Zeg ik en kijk naar het lege zakje. Ik die de kraan aan en laat het goed doorspoelen. Ik kijk schichtig om me heen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Solomon." zeg ik zacht, ik weet dat hij me kan horen. "Dit is het niet waard, je weet niet wat er gebeurd is." Ik zie dat Cassie ook boven is gekomen en kijk haar bezorgd aan. "Doe alsjeblieft open, dan kunnen we praten."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "No!" Zeg ik en ga op de bank voor de deur zitten.
    "Ik kom niet, laat me!" Zeg ik en doe mijn handen voor mijn oren, al weet ik dat het niets helpt.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Ik werd wakker van het lawaai en liep in mijn pyjama naar het lawaai toe. "Wat is er hier allemaal aan de hand?" vraag ik moe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik bonk op de deur. 'Solomon,' roep ik met een smekende stem, 'doe jezelf alsjeblieft niet iets aan!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Solomon is dom bezig." zeg ik tegen Damon. Ik kijk naar Chélle. "Kom, we duwen samen." zeg ik terwijl ik mijn schouders tegen de deur zet.


    Your make-up is terrible

    [Okee w8. ik ga onder de douche maar blijf online, ik typ wel onder het douchen,,, als dat lukt dan. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Solomon, doe het gewoon niet. Het is niet nodig. We vinden wel een oplossing met je." Roep ik, nu toch wel bezorgd. Ik knik naar Luca, dat we samen proberen de deur open te breken.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:15 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    Mooi niet! Dacht ik bij mezelf, ik spring overeind en duw het tv kastje voor de deur. Dat houd ze wel eventjes tegen toch?
    Dan kijk ik om me heen, een plek een plek!
    Ik ren naar de slaapkamer maar bedenkt me dat dat niet slim is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik denk even na en krijg dan een idee. 'Ehm, er zit toch een raam in zijn kamer? Kunnen we via daar niet naar binnen gaan?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered