• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:26 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Dat weet je best." fluister ik zacht in haar oor.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Slaap lekker." Zeg ik en merk dat Damon dichter kruipt.
    Al snel hoor ik zijn ademhaling langzamer gaan.
    Dit doet me echt denken aan vroeger, als er wat was deden we dit ook.
    Ik glimlach en zucht een keer.
    Ik krijg je wel Luca. Mijn neef breken, ik breek jou!
    Ik kijk vertederd naar Damon en glimlach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Opeens ben ik me zeer bewust van het feit dat Luca nog steeds boven me hangt, en dat zijn warme adem in mijn nek slaat.
    "Nee hoor, leg het me maar eens haarfijn uit."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Okee even vaatwasser uitruimen en fiets in schuur zetten. tot zootjes.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [totzooo]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat zou je wel willen." grijns ik. Ik ga met mijn vingertoppen over een stuk ontblootte huid en spring dan op.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Je bedoeld, dat jij dat wel zou willen. Vergeet niet dat ik niet één van je sletjes ben. Ik ben meer, en dat weet jij ook." Grom ik geïrriteerd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [toen had celeste Damon afgepakt XD Naja ik wacht wel op een volgend personage ](A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Celeste is mijn nichtje xD Dus nee.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik pak haar hand vast en trek haar overeind. "Ja, dat weet ik." zeg ik zacht. Ze was sowieso al meer om het feit dat ze mijn flirttechnieken zó doorzag, zonder er moeite voor te doen. Net als nu, elk anders meisje zou meer willen maar zij, zij kon míj naar meer doen verlangen. "Nou eh, zullen we naar beneden?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik.
    "Luca, je bent een open boek voor me schat, wanneer leer je dat nou eens?" Ik loop expres heupwiegend voor hem uit. Ik kijk om en werp Luca een speelse blik toe.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Whaha ,ben er weer, jup Celeste is zijn nichtje whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik las alleen dat laatste bericht ja :P Hoe moet ik dat nou weten.](cool)

    Cirinde
    Ik loop wat in mijn kamer rond. Opeens hoor ik wat gestommel buiten. Ik kijk omlaag uit het raam. Wolven! Met een lenige sprong spring ik vanuit mijn hoog gelegen kamer naar beneden en begroet de wolven met liefde. Ze zijn blij mij te zien en ik voel me thuis. Snow, mijn favoriet geeft me een kopje ten teken dat ik op zijn rug mag. Samen rijden we weg, ik met mijn hoofd in zijn vacht. De andere wolven lopen naast ons.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Celeste

    Ik haal voorzichtig mijn arm los van Damons greep en kom overeind. Ik stap zachtjes uit het bed en loop naar de keuken, ik open de koelkast en pak er een Cola uit en open hem, waarna ik er gulzig wat slokken van neem.
    Ik loop terug naar de woonkamer en ga op de bank zitten, dan luister ik naar het tikken van de klok.
    Als mijn Cola op is ga ik wel weer terug naar bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik grom even maar kijk haar toch na. Ik loop er snel achteraan als ze me een speelse blik toewerpt, wat ik alweer bijna vergeten was door de manier waarop ze loopt. "Zal ik je voor stellen aan Cassie?" vraag ik.


    Your make-up is terrible