• Helloooo peeps :)
    Ik heb een tamelijk lege abo lijst...
    wie heeft er n leukse story? post!

    Ik lees:
    -One Direction<3
    -Verhalen met meerdere auteurs
    -Fanfiction
    -Spanning, drama, avontuur
    -Magie
    -Andere werelden
    -Onbekende personen
    -Verleden
    -HP
    -Hunger Games
    -Twilight

    Wat ik NIET lees:
    -Oh sorry ook geen Engels geschreven, gesproken mag wel
    -JB
    -stories uit spotlight
    -elfjes, prinsessen en zo
    -Real life, dat vind ik n beetje veel t zelfde sorry.

    En alleen lopende stories waar minstens 5x per week aan geschreven wordt.

    t liefst hier posten
    -link
    meer heb ik niet nodig!

    Ik schrijf ook zelf dus kijk als je wilt op mijn profiel.
    Xalvast bedankt!X

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:44 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Our thoughts you can't decode...

    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    MIJN NIEUWE WERELD ~ GLEE
    http://www.quizlet.nl/stories/76580/mijn-nieuwe-wereld--glee/


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.


    That Sunday the sun didn't shine anymore || The Hunger Games


    Een zondag zonder zon is als
    blijdschap zonder vreugde, als
    leven zonder liefde, als
    oorlog met een einde, als
    brood zonder vuur, als
    opstand zonder revolutie, als
    kinderen met zorgen, als
    een land zonder leider.

    ~{-*-}~
    Oorlog is geen actie zonder einde. Hoop is altijd tevergeefs. Want zelfs als de rebellen gewonnen blijken te hebben, zijn er nog altijd aanhangers van de vorige leider. En die willen wraak.
    ~{-*-}~

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:08 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.



    'I vote yes... for Prim.'


    The 77th Hunger Games
    They may be last but definitely not least





    De winnaars hebben gestemd en het oordeel is geveld: 'De laatste hongerspelen komen eraan!' Alleen dit zullen niet zomaar hongerspelen worden, maar hongerspelen met Capitool kinderen. Het ultieme wraakplan. Natuurlijk kan de kleindochter van president Snow dan niet ontbreken.

    Annabelle Snow is nu 16 jaar. Haar leven is tijdelijk rustig geweest zo aan de rand van het Capitool met alleen haar moeder. Ver weg van haar grootvader, die haar vader en andere familieleden van haar af heeft genomen.
    Nu de laatste hongerspelen eraan komen, zal ze moeten vechten voor haar leven en dat van anderen, want Annabelle is van mening dat niemand nog mag sterven tijdens de hongerspelen. De vraag is alleen, hoe spaar je de mensen die eropuit worden gestuurd om jou te vermoorden?


    Snowflake (The 77th Hunger Games)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben net aan deze story begonnen,
    het is nu nogal saai, maar het wordt langzamerhand al beter.
    Ik schrijf nog niet zo lang, dus het is misschien niet zo heel goed, maar het is iets :3

    Let the game begin



    Panda is een droomster,
    ze zit vaker in haar eigen wereld dan in de realiteit.
    Ze doet niets liever dan lekker wegdromen in de zon.
    Maar dan raakt ze verzeild in een spel,
    een spel in een andere wereld met een andere realiteit,
    en ze zal niet alleen voor haar eigen leven,
    maar ook voor dat van haar vrienden moeten spelen.

    "This is reality,
    my reality,
    and you have to fight
    to defend what you love
    in your reality.
    It's that simple."

    #Nederlands geschreven
    #Onbekende personen


    Cookies!

    http://www.quizlet.nl/stories/74184/broken-soul-ft-liam-payne--gepauzeerd/

    I think you like this storey.. het gaat over een meisje die britt heet. En dan gebeuren er heel wat dingen. En hoe zal ik het zo zeggen. liefde is voor bestemd. maar zal zij niet steeds het hart van liam breken. dat is de vraag


    -

    I will not die in vain
    "May the odds be ever in your favor!"
    To the 63th Hunger Games


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dreaming a dream like you are innocent.



    __________

    Amber Felicity Scott & Zayn Javadd Malik



    LEGGO!



    'Dreams are like stars, you may not reach them but they can still load to your destiny'



    Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.


    Ik heb nog altijd rollen nodig. In dit topic kan je nog een rol maken, als je dat wilt.


    26 - 02 - '16

    WAUW alle maal goede stories! ik ga ze helaas niet allemaal lezen, maar heel erg bedankt!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong


    Just close your eyes
    The sun is going down
    You'll be alright
    No one can hurt you now
    Come morning light
    You and I'll be safe and sound


    Alyn Thass is een verlegen meisje, en komt op Hogwarts in
    het derde jaar in Gryffindor. Ze is niet zoals de andere leerlingen.
    Ze heeft een geheim. Ze moet ervoor zorgen dat ze zoveel
    mogelijk leert op het gebied van aanvallen en verdedigen.
    Kan ze er uiteindelijk voor zorgen dat haar wereld veilig
    blijft?
    Ook maakt ze kennis met andere Gryffindors, waarvan een in het speciaal voor haar.

    Vampire Direction


    Lucy Jamesson
    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:29 ]


    nothing is true, everything is permitted.