• Vrijdag: een status van mijn naamgenoot(dezelfde voor- en achternaam): 'like en ik zet iets op je profiel'
    Ik like dat dus...
    Nele zette iets op mijn prikbord en dit is het resultaat:


    (cat)
    Jup. Telkens als ik op haar status reageer, reageren ze zo: dafaq?
    Moh. Mijn reactie was al niet veel beter toen ze een vriendenverzoek stuurde:
    'U hebt een vriendenverzoek van Nele D.S.' Wtf? Heb ik mezelf als vriend toegevoegd? Dat kan toch niet?
    Hebben jullie een naamgenoot?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:20 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dus als ik het goed begrijp hebben jullie dezelfde voor- en achternaam? Haha, grappig. Ik heb een meisje in m'n klas die heeft dezelfde achternaam, maar meer niet.

    HAHAHAHAHAHAHAHA! Zwaar geniaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, jaa mijn achternicht is een jaar ouder en heet precies hetzelfde, voor- en achternaam.


    Take risks and conquer your fears.

    Er zitten nog 2 Esra's op mijn school. :') Dat is alles.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Er schijnen Twee Joyce's met dezelfde achternaam in Amerika te wonen. (wat ik nogal vreemd vind, want mijn achternaam klinkt Duits ofzo) (wat ik trouwens niet ben)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    nele, zo grappig dat je die namen hebt gewist

    en ik heb dat ook 3 keer moeten lezen voor ik doorhad wat er aan de hand was hoor

    Op de basisschool was een hulpmoeder die Astrid heette, en elke keer als zij geroepen werd, draaide ik me ook om (cat) maar geen leeftijdgenoten.


    Destroy what destroys you.

    Jepson schreef:
    Dus als ik het goed begrijp hebben jullie dezelfde voor- en achternaam? Haha, grappig. Ik heb een meisje in m'n klas die heeft dezelfde achternaam, maar meer niet.


    Ja.
    Zelfde voor- en achternaam.
    Ze is wel een jaar jonger dan mij en woont twee provinciën verder.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    everx schreef:
    nele, zo grappig dat je die namen hebt gewist

    en ik heb dat ook 3 keer moeten lezen voor ik doorhad wat er aan de hand was hoor


    Privacy (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha, geniaal :'D.
    En nee, ik durf te wedden dat er geen een ander persoon op deze wereld mijn naam heeft .___.


    i put the fun in funeral