• Helloooo peeps :)
    Ik heb een tamelijk lege abo lijst...
    wie heeft er n leukse story? post!

    Ik lees:
    -One Direction<3
    -Verhalen met meerdere auteurs
    -Fanfiction
    -Spanning, drama, avontuur
    -Magie
    -Andere werelden
    -Onbekende personen
    -Verleden
    -HP
    -Hunger Games
    -Twilight

    Wat ik NIET lees:
    -Oh sorry ook geen Engels geschreven, gesproken mag wel
    -JB
    -stories uit spotlight
    -elfjes, prinsessen en zo
    -Real life, dat vind ik n beetje veel t zelfde sorry.

    En alleen lopende stories waar minstens 5x per week aan geschreven wordt.

    t liefst hier posten
    -link
    meer heb ik niet nodig!

    Ik schrijf ook zelf dus kijk als je wilt op mijn profiel.
    Xalvast bedankt!X

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:44 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb een story waar ik mee bezig ben, die je misschien wel leuk vindt. Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven, maar dat lukt niet altijd. Maar ik post zowiezo elke week een hoofdstukje en als het lukt meer.
    Het zijn ook 2 delen.
    deel 1: http://www.quizlet.nl/stories/68773/het-einde-van-mijn-school-afgelopen-maar-ik-pas-soms-wat-dingen-aan/
    deel 2: http://www.quizlet.nl/stories/71189/im-coming-home-vervolg-op-het-einde-van-mijn-school/


    Stenenlikker

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.



Returning Shadows
Clover Amory is een 14 jaar oud meisje dat leeft in het 5de District van Panem. 3 jaar geleden moest ze toekijken hoe haar oudere zus Marissa, beter bekend als Foxface, werd gedwongen om te vechten in die verschrikkelijke arena. Nu, drie jaar later, moet ze zelf de arena in. Zal ze het overleven of zal ze net zoals haar zus sterven in de manipulatie die ze hier 'De Hongerspelen' noemen.

x Nederlands geschreven & gesproken
x Word vaak aan geschreven
x Gebaseerd op 'De Hongerspelen' van Suzanne Collins

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 9:09 ]

Ik ben er een aan het maken over The Hunger Games :)

http://www.quizlet.nl/stories/81390/safe-and-sound-the-hunger-games/

"Welcome to your new life. Welcome to Spy Bay."




Adam is een echt feestbeest.
Hij gaat bijna elke avond uit, raakt ladderzat en heeft al talloze One-night stands gehad.
Financieel gaat het echter minder goed met Adam en in zijn zoektocht naar een baan komt hij terecht bij het spionagebedrijf
Spy Bay.
Hij wordt tot een spion opgeleid door Megan, iemand die totaal anders is dan hij.
Zal Adam zich redden in zijn nieuwe leven als spion?
Zal het Megan lukken om Adam in toom te houden?
En wat als ze verwikkeld raken in een zaak op leven en dood..?

©FlutterDoo, xMockingbird


[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:27 ]


Cookies!


Take You To Another World ~ Liam Payne


Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...

One direction bestaat wel
Written by: AlInZayn
Written: Dutch
Spoken: Dutch
Starts: 26th of February 2012



Deze is fantasie, weet niet of je het leuk vindt:

A place behind the earth || Nencya



Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

Written by: AlInZayn
Written: Dutch
Spoken: Dutch
Starts: 9th of April 2012

We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

I call you my love.
I call you my baby.
I call you the best,
that I ever had.

Even troubles can't change,
my feelings for you.

I just want to say these seven words,
I will love you, forever and always..


*Nederlands geschreven
*Engels gesproken
*elke dag minstens 1 stukje
*One Direction bestaat
*er zijn al een paar hoofdstukken

Maybe you like it (:

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:57 ]


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

-

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 11:40 ]


Don't be like the rest of them, darling

From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain

I had to take you and make you mine
Take you and make you mine

Yes, he got me.
Yes, I love him.
But, than everything changed.





-One Direction bestaat
- Engels/Nederlands gesproken
-Abo is handig, ik waarschuw niet


Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


Aiolos


Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.



I got to know where I belong
I got to know where I came from
I got to know the reasons why I'm here
The way I am
Feeling the things I feel




Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


#A xExpression & Ceetje production
Nothing may be copied without our written premission!
#Soundtrack
#Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
#Started on 11//04//2012


If we can't live together, we are going to die alone.

De Orde van Korpel


''She hypnotize with her eyes.
Everyone is scared for it,
but nobody can fear the desire.
Even they know they'll die.''

Prinses Sophia, jagers Godgell en Salomé, heks Esmeralda, commandant Herp en schrijver Hugo, te saam De Orde van Korpel. Gevormd wegens gevaren van buitenaf tegen Symphonia en eigen mensheid, opdat er geen ondernemerschap uit ging vanuit autoriteiten. Landverraders zonder recht, gerechtigde gezien als landverraders. Een voor alle, alle voor een!

''Ik haat mensen die liegen, ook niet als het tegen hun zelf is. Ja, ja ik haat jullie ook, mam en pap!'' Prinses Sophia van Symphonia.
''Alsjeblieft zeg, onopgemerkt zijn als een schaduw is niet opvallen als een bekendheid, of een van de meest gezochte criminelen. Dus, geliefd prinsesje, gewoon binnen blijven en niets doen of binnen blijven in de muren van Calypso. Vragen?'' Salomé.
''Zo stil als the wind, niemand kan zo zijn. Zelfs de wind kan niet zo stil zijn, ja, ze maakt geluiden. Maar alleen de wind is in staat geluiden te maken zonder dat mensen het merken. Dus, in dat opzicht kan de wind alleen zo stil zijn, maar gelijkertijd ook niet. Is dat logisch of niet?'' Godgell.
''Ga zitten, houd je klep en doe wat ik van je vraag, niets meer, niets minder. Wanneer je dat niet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de rest van je bestaan je wordt achtervolgd door nachtmerries van mij in mijn ondergoed. Begrepen?'' Herp.
''Dat is een gedicht, ooit van gehoord?'' Hugo.
''Wees een met de natuur en met jezelf, met je naasten en vijanden. Om te overleven moeten we in vreedzaamheid en harmonie leven, anders zullen wij mensen uitsterven. Wees een met al de kinderen van Moeder Natuur, jij goddelijke schoonheid van pure Natuur.'' Esmeralda.


"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Toy Soldier


*Volledig Nederlandstalig.
*Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
*Veel wendingen
*Onbekende personen (Af en toe 16+)
*Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


And I hope.. we'll meet again..