• madeupyou schreef op 26 maart 2012 - 16:37:

    RE: (geen titel)

    Je mag beginne^^.
    Stuur je me de link van het topic alsjeblieft?=)


    Dus ik mag beginnen aan een nieuwe quizenwedstrijd!

    JURY:
    -partOFme

    *1 ronde duurt ongeveer 2 weken

    *Wie niet op tijd kan inleveren, mag ten laatste 2 dagen voor de inleverdatum, uitstel vragen tot 3 dagen.Indien je het niet gevraagd hebt en je hebt niet op tijd ingeleverd wordt je uit de wedstrijd geschrapt.


    DEELNEMERS:
    *WATIC
    *HARRYMARRYME
    *Parachutes
    *Tiame
    *Wandererr
    *Burlington
    *imlove
    *chrysocolla



    uitgeschreven/afgevallen
    *Rebecca1997(niet op tijd ingeleverd)
    *1DLovexx(idem)
    *Sunfish(idem)
    *xPayne(idem)

    *TinaQuizlet(uitgeschreven)
    *Liamousine (idem)

    *MoonRaven(afgevallen bij opdracht 1)

    *Chicata(land niet op tijd gekozen)
    *iceflower(idem)
    *ArOd(idem)

    *xLiamxPaynex(niet op tijd ingeleverd)
    *CivilWar(idem)
    *blackraider2(idem)
    *LaFortuna(idem)
    *Cosette(idem)

    *GrayStar(afgevallen bij opdracht 2)
    *xRemember(idem)



    PRIJS:
    1ste plaats: 2 maanden op mijn hoofdaccount staan + vermelding in m'n verhalen en natuurlijk ook de eer
    2de plaats: 1 maand om m'n profiel staan
    3de plaats: 2 weken op m'n profiel staan



    Opdracht 3: KLIK



    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:23 ]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Ik heb echt helemaal geen tijd om beoordelingen te gaan schrijven ._.
    Het was al zo moeilijk om tijd voor een quiz te maken, te vinden.
    Als het echt moet, dan schrijf ik me wel uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Ik heb echt helemaal geen tijd om beoordelingen te gaan schrijven ._.
    Het was al zo moeilijk om tijd voor een quiz te maken, te vinden.
    Als het echt moet, dan schrijf ik me wel uit.


    Je hoeft alleen maar te zeggen welke je de leukste quiz vond en wat er over het algemeen beter zou kunnen, dat kost je nog geen vijf minuten..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Je hoeft alleen maar te zeggen welke je de leukste quiz vond en wat er over het algemeen beter zou kunnen, dat kost je nog geen vijf minuten..
    Idd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parachutes schreef:
    (...)

    Je hoeft alleen maar te zeggen welke je de leukste quiz vond en wat er over het algemeen beter zou kunnen, dat kost je nog geen vijf minuten..


    Dan moet je eerst al die quizzen nog doen he


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    (...)

    Dan moet je eerst al die quizzen nog doen he
    Nee toch, ik heb gewoon eens gescrolled, geen enkele gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    voor alle duidelijheid mensen: je bent niet verplicht om elkaar te beoordelen hé!

    Het leek me alleen eens leuk om te weten wat jullie ervan vonden


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    chrysocolla

    Zij doet ook nog mee: ze was op vakantie en had de quiz ingeleverd bij iemand anders. Beoordelingen volgen wss morgen of vanavond nog ;]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Er gaan trouwens 2 mensen afvallen.


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    de uitslag is bekend! Je vindt ze hieronder en in de story!

    Watic: Ik vind het echt een prachtige quiz! Het idee is echt origineel (niet gewoon "kennis" van de cultuur of het land), er zijn voldoende vragen -en ze zijn goed en degelijk: je vraagt bijvoorbeeld niet om KUDO's- ook het template is mooi (Zonder er om te vragen, heb je toch niet het "standaard" gekozen.) Misschien waren alleen de antwoorden wat simpel, maar ik zou anders ook niet weten, wat je daar zou moeten zetten.
    9/10


    Parachutes: Ik vind ook dit een geweldige quiz! Zeker en vast voldoende vragen, en ze zijn zeker niet te gemakkelijk. De plaatjes en informatie bij de uitkomsten zijn ook leuk! Ook het template was hier niet het "standaard". Ik zou zeggen: doe zo voort!
    9/10


    Tiame: Ik vind het jammer dat je niet zoveel vragen hebt, maar ze zijn wel goed hoor! De uitkomsten zijn ook wat simpel, maar het klopt wel (bij mij toch) Misschien volgende keer niet het "standaard" template gebruiken? Toch goed gedaan!
    7,5/10


    Wandererr: Ik vind ook dit een super quiz! Een mooi template, maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. Leuke titel en originele vragen. Ook leuke uitkomsten. Alleen jammer dat ik de foto bij "pak het vliegtuig" niet kan zien. (ik weet niet of het aan mij ligt) En ook dat je om een KUDO vraagt vind ik minder. Toch leuk en mooie quiz! Goed gelukt!
    8/10


    Burlington: Ik vind het echt leuk dat je er het volkslied bijzet! je bent de enige die dat gedaan heeft. Misschien zijn er wat weinig vragen, maar ze zijn echt wel niet simpel (voor mij dan toch) en ze zijn goed! Leuke foto's trouwens! Ook niet het "standaard" template.
    8,5/10


    HARRYMARRYME: Mooi template! Leuke vragen alleen die om de KUDO en deze: "Waar ligt Aruba?" zou ik er toch niet bijgedaan hebben. Ook leuke foto's! Originele titel trouwens!
    8/10


    GrayStar:Toffe vragen, alleen 8&9 zou ik weggelaten hebben. Volgende keer liever een ander template. De foto's zou ik ook anders gedaan hebben, maar wel leuk.
    7/10


    imlove: Deze vond ik echt 1 van de betere! Je geeft in het begin al wat weetjes en ook "Googlehjälp är inte tillåtet" vind ik heel leuk bedacht. Niet het "standaard" template, dus dat is ook al een pluspunt. En je uitkomsten die zijn gewoon fantastisch! Die vond ik bij jou gewoon het best! Uitleg en foto's zijn super.
    9,5/10


    xRemember: Dingetjes die beter konden: template en die "titel zegt het al" spreken niet echt aan. Je hebt het blijkbaar vooral geografisch gehouden, wat natuurlijk niet erg is. Er zijn ook geen foto's en de uitkomsten vind ik ook niet echt denderend. Maar toch goed gedaan hoor!
    6/10


    chrysocolla: Leuke -ik weet het, ik gebruik het altijd- vragen én uitkomsten. De foto's zijn ook mooi en je verduidelijkt met een woordje uitleg wat ook wel goed is. Wat ik ook goed vind zijn de vele antwoorden waaruit je kan kiezen. Super gedaan! Echt heel mooi.
    9/10



    Spijtig genoeg zijn er weer 2 mensen die moeten afvallen en deze keer zijn dat:
    *xRemember
    *GrayStar

    Ik hoop dat jullie genoten hebben van de wedstrijd!
    Voor al de rest: succes met de volgende opdracht die ik hier ff ter plaatste ga verzinnen

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 13:40 ]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Ik dacht dat het wel duidelijk was -niet dus :')- dat dat 'gedicht' het volkslied was :')
    Maar ja, ben toch blij (;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Ik dacht dat het wel duidelijk was -niet dus :')- dat dat 'gedicht' het volkslied was :')
    Maar ja, ben toch blij (;


    O shit ja, khad het wel door, maar heb het gewoon verkeerd op geschreven, pas het even aan ;]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    voila das aangepast ;]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Zoals beloofd is hier de nieuwe opdracht voor deze mensen:

    *WATIC
    *HARRYMARRYME
    *Parachutes
    *Tiame
    *Wandererr
    *Burlington
    *imlove
    *chrysocolla



    Thema: School

    Ik weet dat dit misschien een niet zo leuk en moeilijker thema is, maar met zovele getalenteerde mensen moet daar zeker iets van te maken zijn! Er zijn nu ook een aantal voorwaarden. Het is de bedoeling dat jullie allemaal een vak kiezen uit het volgende lijstje:

    *Wiskunde
    *Frans
    *Engels
    *Latijn
    *Grieks
    *Geschiedenis
    *Nederlands
    *Godsdienst
    *Fysica
    *Aardrijkskunde
    *Biologie
    *Chemie


    Je moet dus een quiz maken over specifiek 1 vak. Het mag gaan over algemene kennis, grondleggers, weetjes,... Wees origineel!

    Opgelet: Als je een taal kiest, is het niet de bedoeling een quiz te maken over het land waarin ze die taal spreken!


    Minimum aantal vragen: 8.
    Minimum aantal uitkomsten: 3.
    Extra: Je moet deze keer een EIGEN template gebruiken!
    Inleverdatum: 20/05 22 uur.



    Je vak kiezen doe je in de story en dus niet in het topic. Er worden GEEN vakken bijgezet! Er is denk ik wel keuze genoeg.


    Waar let ik op?
    - Originaliteit
    - Uitvoering van opdracht
    - Template
    - Titel
    - "Kwaliteit" vragen en antwoorden


    VEEL SUCCES IEDEREEN!

    PS: Vragen mag je natuurlijk altijd stellen. En bij deze opdracht gaan er trouwens 3 mensen afvallen, dus doe je best!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:10 ]


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Vragen en ik ben niet on-line?

    Probeer Hier dan eens


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Engels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.