• Sarah (Audacity) en ik waren dit jaar op ponykamp en het thema was Wilde Westen.
    Dus wij gingen als indianen (met bijpassende naam natuurlijk):Y)



    Tis vingerverf en t beest had t ook op dr kont. Toen ging dr alleen een vlieg zitten en mepte ze alle verf ervanaf en zat t in haar staart. Daarna hebben we haar staart ook maar ondergeverfd (cat)


    From these ashes, I will rise

    Wat leuk! (:


    26 - 02 - '16

    Was ik niet Dansende Cactus? D:
    Je hebt trouwens weer de meest charmante foto uitgekozen x].


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Was ik niet Dansende Cactus? D:
    Je hebt trouwens weer de meest charmante foto uitgekozen x].


    Kayleigh was tog dansende cactus? :P
    En trouwens, tis niet alsof ik er goed uitzie. jij word tenminste nog half bedekt door Ulrieke(cat) Het was ponykamp dan mogen we er verschrikkelijk uitzien(A)


    From these ashes, I will rise

    FadingSoul schreef:
    (...)

    Kayleigh was tog dansende cactus? :P
    En trouwens, tis niet alsof ik er goed uitzie. jij word tenminste nog half bedekt door Ulrieke(cat) Het was ponykamp dan mogen we er verschrikkelijk uitzien(A)


    Leugens! Mensen stelen mijn awesome naam D:
    Pfg, ik had het over Ulrieke. I look smoking hot, baby (cat).


    i put the fun in funeral

    Leuk (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Is die verf niet zielig? :$


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xDisney schreef:
    Is die verf niet zielig? :$


    Nee joh, de paarden hebben er geen last van (zolang het niet onder hun tuig schuurt of whatever) en vinden al die aandacht heerlijk (al was Ulrieke een beetje een uitzondering... Stom paard (cat) ). Die verf krijg je er makkelijk af met water en een borstel.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee joh, de paarden hebben er geen last van (zolang het niet onder hun tuig schuurt of whatever) en vinden al die aandacht heerlijk (al was Ulrieke een beetje een uitzondering... Stom paard (cat) ). Die verf krijg je er makkelijk af met water en een borstel.

    Ze was buiten trouwens liever dan in de stal, daar beet ze mn kop dr bijna af (N)
    Die verf viel er trouwens uit zichzelf ook al af, de volgende dag zat er bijna niks meer op.


    From these ashes, I will rise