• Hallo lieve mensen!

    Ik wil eigenlijk het schrijven weer een beetje gaan oppakken, omdat ik eerder in een raar fandom zit, wil ik graag gaan schrijven met originele personen.

    Maar om erin te komen, wil ik graag een Hunger Games verhaal beginnen met een aantal mensen. Want het lijkt me niet zo gezellig om een verhaal te schrijven en me dan te moeten focussen op 1 district.

    Ik zou het liefste dat er ongeveer 3/4/5 mensen zijn, en dan elke persoon zich een beetje focust op 1 district naar keuze natuurlijk en dan kunnen we een beetje overleggen hoe we het gaan doen.

    Het word waarschijnlijk een normaal verhaal, niet speciaal, zoals de 75ste Honger Spelen, maar gewoon een random nummer. Zoals 103 ofzo. Weet ik veel, dat is altijd nog te overleggen.

    Natuurlijk is het ook handig om te overleggen over de arena, maar dat spreekt allemaal voor zich!

    Dus, is er misschien iemand die met mij zo'n verhaal zou willen beginnen? Iemand die gemotiveerd is, goed Nederlands kan schrijven, en voldoende tijd heeft?

    Ik ga niet zeggen, iemand die veel tijd heeft, want zelf heb ik natuurlijk ook niet super veel tijd, vanwege mijn ziekte ben ik wel vaak thuis, maar of ik dan zin heb om te schrijven is dan ook maar de vraag. Dus voldoende tijd is goed.

    Het zou mooi zijn als er bijvoorbeeld elke week een deeltje word geplaatst.

    Ik hoor het graag!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zou wel graag willen
    Ik kan in het weekend schrijven en doordeweeks heb ik meestal ook wel tijd
    Ik kan goed Nederlands schrijven en ben een ontzettend Hongerspelen nerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zou leuk zijn als je mee wilt doen. Ik zal je even een Pbtje sturen, met extra informatie en vragen enzo. Want anders spam ik het topic helemaal vol. Is ook niet zo gezellig voor iedereen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zijn er meer mensen die willen helpen?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zocht dus een verhaal over de Hunger Games, maar aangezien ik nog nooit een verhaal heb gelezen of een film heb gezien. Lijkt het me niet verstandig om aan één te schrijven, maar als jullie beginnen waarschuw me dan ga ik het lezen. Ik weet hoe goed Sterre schrijft, dus dat verhaal MOET ik lezen!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik wil wel! Als je intresse hebt, stuur maar een PB (:
    Ik heb meestal wel tijd -ligt natuurlijk aan de hoeveelheid toetsen op school- maar voorlopig heb ik redelijk veel tijd ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ME!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou wel willen!
    Ik heb op zich altijd wel tijd om te schrijven, behalve natuurlijk soms in de weekenden of in de vakantie een paar daagjes niet.
    Als je nieuwsgierig bent naar hoe ik schrijf, dan moet je even een kijkje nemen bij mijn stories.
    Voor zover ik weet is mijn ABN ook wel gewoon goed. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oooh ik wil! Dat lijkt me ontzettend gaaf! (:
    Als je nog mensen nodig hebt, stuur me maar een berichtje! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PB maar. :'D
    Dan doe ik nog eens wat nuttigs terwijl ik op school zit. Heb toch bijna elke les mijn laptop voor m'n smoelwerk. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zou ook wel mee willen schrijven hppr :) laat maar van je horen :) xx


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel!

    Ik wil ook wel :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mocht je überhaupt nog mensen zoeken, ik wil ook wel :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil ook wel, maar volgens mij heb je al genoeg mensen haha ;3
    En de stories die ik al heb zijn best oud, dus nu schrijf ik best anders... Naja. Ik hoor het wel *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    Ik wil ook wel, maar volgens mij heb je al genoeg mensen haha ;3


    help