• Hallo lieve mensen!

    Ik wil eigenlijk het schrijven weer een beetje gaan oppakken, omdat ik eerder in een raar fandom zit, wil ik graag gaan schrijven met originele personen.

    Maar om erin te komen, wil ik graag een Hunger Games verhaal beginnen met een aantal mensen. Want het lijkt me niet zo gezellig om een verhaal te schrijven en me dan te moeten focussen op 1 district.

    Ik zou het liefste dat er ongeveer 3/4/5 mensen zijn, en dan elke persoon zich een beetje focust op 1 district naar keuze natuurlijk en dan kunnen we een beetje overleggen hoe we het gaan doen.

    Het word waarschijnlijk een normaal verhaal, niet speciaal, zoals de 75ste Honger Spelen, maar gewoon een random nummer. Zoals 103 ofzo. Weet ik veel, dat is altijd nog te overleggen.

    Natuurlijk is het ook handig om te overleggen over de arena, maar dat spreekt allemaal voor zich!

    Dus, is er misschien iemand die met mij zo'n verhaal zou willen beginnen? Iemand die gemotiveerd is, goed Nederlands kan schrijven, en voldoende tijd heeft?

    Ik ga niet zeggen, iemand die veel tijd heeft, want zelf heb ik natuurlijk ook niet super veel tijd, vanwege mijn ziekte ben ik wel vaak thuis, maar of ik dan zin heb om te schrijven is dan ook maar de vraag. Dus voldoende tijd is goed.

    Het zou mooi zijn als er bijvoorbeeld elke week een deeltje word geplaatst.

    Ik hoor het graag!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Het topic word gespamt! Ik kan nog beter een verhaal doen, met elk district die word geowned door iemand :O


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Het topic word gespamt! Ik kan nog beter een verhaal doen, met elk district die word geowned door iemand :O


    XD


    help

    Ik wil ook wel meedoen (krul)


    El Diablo.

    Peacekeeper schreef:
    Mocht je überhaupt nog mensen zoeken, ik wil ook wel :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, weet je nog toen wij zoiets wilde beginnen en het op een gegeven moment vastliep? :') Ik zou ook wel willen, maar enkel als je echt nog schrijvers zoekt, want ik zit momenteel al in twee HG projecten. ^^


    To love is to destroy.

    iHutcherson schreef:
    Haha, weet je nog toen wij zoiets wilde beginnen en het op een gegeven moment vastliep? :') Ik zou ook wel willen, maar enkel als je echt nog schrijvers zoekt, want ik zit momenteel al in twee HG projecten. ^^

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:49 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hii
    Mocht je misschien nog mensen zoeken ik wil ook wel mee doen ^^
    Hoe dan ook mocht het zijn van niet, toch wil ik het verhaal lezen ;)
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik zou graag willen! Nog 3 dagen en dan ben ik klaar met school, ik heb dan over een poosje wel mijn examens maar dat zou geen probleem moeten zijn...
    Maar ik neem aan dat je waarschijnlijk al genoeg co-auteurs hebt gevonden?


    Believe in yourself.

    Ik wil ook. Ik vind het echt een leuk idee.


    "Ignite, my love. Ignite."