• Ik was zo met 3 vrienden bij zo iemand thuis. Gaat er één iemand doodleuk op 't bed liggen ('t gastje wat ik leuk vind) en begint zo van 'Iemand knuffel?' Niemand reageerd, dus spreekt 'ie mij zo aan van: mag ik knuffel?' dus ik loop zo op 'm af en strek m'n armen uit, dus hij weer zo van: 'Ja ik ga niet opstaan hoor.' Dus ik reageer van 'En ik ga niet liggen hoor!' Trekt 'ie me zo heel voorzichtjes naast 'm. Heb practisch de hele middag met m'n hoofd op z'n borst gelegen, terwijl die andere twee doodleuk opmerkingen over ons aan het maken waren lagen wij daar gewoon opperstgeconcentreerd op niets.

    Het voelde gewoon zo veilig en fijn en meeeh, lentekriebels :3
    Wie deelt dit gevoel?:3


    Let it come and let it be

    Eh, nee :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik :3
    Maar ik ben dan ook zwaar verliefd.


    I am an idiot, I move.

    D: Ik wil dat ook


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *steekt hand op*
    Ikke, dat is echt heerlijk. Mijn vriend en ik gaan ook altijd met een film op bed liggen en zien maar de halve film aangezien we zo heerlijk aan het knuffelen zijn (ook toen hij nog niet mijn vriend was)

    Awwwh (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ja, alleen dan zonder die kriebels.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Ja, alleen dan zonder die kriebels.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WhiteQueen schreef:
    Ja, alleen dan zonder die kriebels.


    Tell me about it, stud.

    helaas niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aurelia schreef:
    Eh, nee :].


    comfort in c h a o s

    Too cute. Ik wil dat ook wel. D:

    Niet echt. Ik ben wel verliefd, maar ik kan hem toch nooit krijgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ohhh, ik wil ook een vriendje! Ik ben niet verliefd haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik mis mijn vriend :( domme afstand ook altijd... en nu is het wachten tot volgende week maandag ipv het weekend. blergh blegh blergh. kutzooi.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Voor zo'n soort momenten zou ik ook wel een vriendje willen ;]
    Wat schattig zeg!

    Neeuhh, ik heb wel lentekriebels, maar die krijg ik van het mooie weer :]
    Ik ga morgen m'n zonnebril mee naar school nemen :]


    Deep inside, I've never felt alive