• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Gave (Denk hierbij groot. Bijv. het beheersen van water -alles begint op laag niveau daarom moet je trainen- of bijv goed kunnen zwaardvechten. ook telepathische gaven zijn toegestaan):
    Uiterlijk (foto evt. beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:






    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Jane - Water
    Yara - Lenig- snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang
    Chester - Aura's/stemming



    Ik wil ook jongens!!!

    Je kan je altijd nog aanmelden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Mary-An Grace Leroy
    Leeftijd: 17 jaar. Mary-An verjaart op 5 mei.
    Geslacht: Vrouw
    Gave: Mary-An kan de gevoelens van andere beïnvloeden en aanvoelen.
    Uiterlijk:


    Mary-An heeft mooie volle lippen die ze graag zichtbaar maakt. Haar witte tanden staan goed bij haar vrijwel altijd rode lippen. Ze heeft lange bruine haren met een beetje slag. Mary-An heeft een eigen style. Die style bestaat vooral uit korte shirtjes, shorts en panty’s. Bang voor haar eigen style is ze niet.


    Innerlijk: Mary-An is een lieve meid. Ze houdt van mensen om haar heen. Sociaal is ze zeker. Op school maakt ze standaard met iedereen een praatje. Ze is ook een best lacherig type. Humor vindt ze een van de belangrijkste dingen in het leven. Uiterlijk bij andere maakt haar niet zo heel erg uit maar zelf is ze wel redelijk ijdel. Met Mary-An moet je alleen geen ruzie krijgen. Ze zal voor eeuwig wrok voor je koesteren. Haar woede zou niet snel overgaan. Mary-An laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Een tegenwoord is er altijd maar dit laat ze niet altijd merken. Meestal gaat ze ruzies uit de weg omdat ze er simpel weg geen zin in heeft. Maar over het algemeen is Mary-An een vrolijke meid.
    Mary-An is heel sportief. Het liefste sport ze de hele dag door. Met leren heeft ze niet zo veel, dit komt ook mede omdat ze niet zo heel intelligent is.
    Open is Mary-An totaal niet. Ze zal haar gevoelens altijd zoveel mogelijk proberen te verbloemen en niets ervan te laten zien. Haar gevoelens zijn voor haar en voor niemand anders. Daarbij houdt ze eigenlijk alles privé. Niets gaat haar klasgenoten aan.

    Extra: Mary-An valt zowel op vrouwen als mannen. Ze vindt het uiterlijk niet belangrijk, als het innerlijk maar goed is. Dit weet uiteraard niemand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb mijn rol ingevuld (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    heey
    mag ik de mentalisme van dracy overnemen want zij doet niet mee aan deze RPG???

    -x-


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam: Taylor Bryce
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Gave: Kan zichzelf en anderen teleporteren
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Ze laat zich net snel opjagen en heeft altijd wel een weerwoord. Ook zal ze het voor haar vrienden opnemen als hij/zij gepest word. Ze kan snel boos worden en floept er dan soms dingen uit de er niet uit hadden mogen komen. maar al met al is ze een vrolijk meisje. Ze is heel sportief.
    Extra: Haar ouders zijn heel rijk maar daar heeft ze het liever niet over. Haar ouders zijn beroemde mensen maar dat weet niemand. Als ze thuis is, is ze met de schoonmaakster of haar "nanny". haar ouders zijn bijna nooit thuis. Vroeger is er ook iets gebeurd waardoor ze jongens niet snel vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:15 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nee, ze doet gewoon mee, maar wilde niet ook nog een jongens rol :) Wie wil zijn rol omgooien tot die van een jongen? Of een jongen erbij. Het liefst geen meisjes er meer bij, behalve als er heel veel jongens zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nee, sorry maar ik heb behoorlijk mijn best gedaan op dit meisje dus ik doe dat niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja ik doe gewoon mee alleen moet een karaktertje verzinnen. Een jongen btw :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joepie jongen nummer 1! @ Rajah geeft niet, dat heb ik dus ook (A) Dus ik begrijp je.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Noem me maar Demi. Ik wil geen tijger zijn :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    sorry ik ook niet ik heb echt heel lang over het uiterlijk gedaan en over het meisje zelf dus sorry
    -x-


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam: Darryl Ethan Douglas.
    Leeftijd: 17.
    Geslacht: Man/Jongen.
    Gave: Mentalisme, o.a voorwerpen verplaatsen.
    Uiterlijk;


    Innerlijk: Een erg drukke maar Sociaal iemand. Is niet snel boos of geïrriteerd. Houd ervan om omringt te zijn met mensen en stapt makkelijk op iemand af.
    Extra: Speelt graag gitaar en heeft concentratieproblemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I like!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hij is sexy :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben helemaal fan van hem :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hij speelt ook in pretty little liars :P (H) love him/it!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †