• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Ik ook!" zeg ik lachend en ik begin te eten. "Hoe ben je zo'n goede kok geworden?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Toen Cassie weg ging heb ik de deur weer op slot gedraaid, ik liep naar het raam en ging er een handdoek voor, om ergere toch te mijden.
    Ik loop terug naar de slaapkamer en ga weer op bed liggen waarna ik de tranen weer voel stromen.

    Celeste

    Ik werd wakker omdat ik ineens iets miste, ik open mijn ogen langzaam en zie dat Damon niet meer naast me zit.
    Ik kijk op de klok en sta dan op met en zucht.
    Ik loop naar de deur en open hem waarna ik door de gang kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik knik vaagjes en bijt even op mijn onderlip. 'Dus je bent niet meer verliefd op haar?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir
    Ik lachte. "Ik heb heel veel tijd gehad om te oefenen en ik heb meerdere hobby's had. Ik had een hele tijd de hobby om te koken." Ik glimlachte lief naar haar. "Ik ben blij dat je het zo lekker vind."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Niet echt nee." zeg ik. "Maar ze betekent nog wel veel voor me, ik hou wel van haar. Dat gaat niet zomaar weg."

    Mary Lea Ché
    Ik glimlach verlegen terug. "Je bent er echt goed in." Ik kijk weer naar mijn bord en eet verder.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:26 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik beet zachtjes op mijn lip en begon de eend te verorberen. Hij was echt geweldig gelukt. "Hmmm, echt lekker."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik knik, 'dat snap ik. Ik zal ook altijd een zwak blijven houden voor mijn ex-vriendjes,' glimlach ik, 'wat voor een sukkels het soms ook mogen zijn'. Ik zwijg eventjes, 'en ehm Damon en Solomon? Voel je daar ook iets voor?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "No one no one no ooooonnneee." Zing ik zachtjes als ik over de gang loop en ga de trap af, ik ben helemaal vergeten dat ik me pyjama nog aan heb.
    Ik ga de gezamenlijke woonkamer in en ga op de bank zitten.
    Ik geeuw een keer en ga wat onderuit zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik eet mijn hele bord leeg en schep nog eens op. "Heerlijk!" zeg ik als ik daarna wat onderuit zak.

    Luca Jones
    Ik grinnik eventjes. "En ehm Damon en Solomon? Voel je daar ook iets voor?" Ik denk even na. "Misschien, als ik de kans zou krijgen om ze te leren kennen. Maar op dit moment niet." besluit ik. "Al is daar met Solomon toch een erg kleine kans op." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik hoor Celeste zingen en besluit naar haar toe te gaan. Ze zat onderuit gezakt op de bank. "Nog lekker in je pyjama?" zei ik lachend.

    Darren Dimir
    Ik had mijn bord op en besloot dat ik genoeg had gegeten. "Gelukkig dat je het zo lekker vind." zei ik lachend. "Straks maar wat gaan eten." zei ik zachtjes, het was hard uitgesproken gedachte.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik lach ook even. 'Weet je zeker dat je zijn geweldige humeur kan missen?' Grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik kijk op. "Eten, je hebt toch al gege..." Opeens snap ik het. "Oh." mompel ik zacht. "Ja, ga dat zo maar doen."


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Hey. Hé, wat?" Ik kijk naar mezelf.
    "O ja, shit." Zeg ik en lach dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik moet lachen. "Als kiespijn, eigenlijk." zeg ik dan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als ik gedronken heb loop ik verveeld en voldaan door de gang naar Luca's kamer, als hij straks klaar is met die Cassie zou hij hierheen komen. En hij zou me wel alles vertellen, toch?


    We'll still love each other, forever and always. <3