• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:50 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat was niet zo moeilijk, als je kijkt naar wat ik aanhad." antwoord ik droogjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    Ik knikte en wees naar de lucht. "Kijk dan hoe mooi die is." Ik glimlachte breed. Ik hield van de sterren.

    Damon Blake
    Mijn mond viel open toen ik hoorde wat Cassie zei. "Friends with benefits?" vroeg ik. Ik spuugde de woorden bijna uit. Ik balde mijn vuisten stevig. "Weet je dat jij echt vreselijk bent! Eerst met mij goed maken maar achter mijn rug gewoon gaan lopen batsen met hem!" Ik schreeuwde nu naar Cassie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik knik. "Echt geweldig." ik zucht. "Dit heb ik altijd al willen doen."

    Luca Jones
    "Nou, sorry mevrouw de uitdager." zeg ik geirriteerd.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Wat had je altijd al willen doen? Met iemand naar de sterren kijken?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik pakte voorzichtig weer haar hand vast. Ik had haar warmte nodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik geef Luca een kus op zijn wang en grijns dan naar hem.
    "Niet gelijk zo boos." Zeg ik vrolijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    Ik sla mijn arm over Damon's schouder en trek hem naar me toe.
    "Kalm." Zeg ik zachtjes en kijk verwoestend naar Cassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik krimp een beetje in elkaar door Damon's worden. Maar ik weet wel dat ik ze verdien. 'Ik weet het,' mompel ik lichtelijk beschaamd. 'Er is vast niet een manier waarop ik het goed kan maken zeker?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    "Ja, dat heb ik altijd al gewild. Je bent een goede jongen om de eerste keer mee te delen." glimlach ik. Ik hou zijn hand stevig vast.

    Luca Jones
    Ik brom wat en sla mijn armen over elkaar.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik zakte een beetje in elkaar toen Celeste haar arm om mijn schouder sloeg en me tegen zich aansloeg. Ik knikte zachtjes. " Ik weet het." mompelde Cassie, "Er is vast niet een manier waarop ik het goed kan maken zeker?" Ik keek haar weer aan. "Als jij een manier vindt om alles terug te draaien en ervoor kunt zorgen dat Luca op mij valt, dan pas zou het goed zijn." Ik was nu echt geïrriteerd. "Hoe zou je het anders willen goed maken?"

    Darren Dimir
    Ik werd verlegen door dat wat ze zei. "E..echt? Vind je dat?" Ze hield mijn hand stevig vast en het voelde echt heel fijn aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Natuurlijk meen ik dat." glimlach ik terwijl ik omhoog kijk.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik lach zachtjes en buig me naar zijn nek toe. Ik geef hem een aantal kusjes en ontbloot dan mijn tanden die ik langs zijn huid laat schrapen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik zucht even. 'Damon, ik kan er toch niet voor zorgen dat Luca je leuk gaat vinden?!' ik denk weer even aan wat Luca heeft gezegd en bijt op mijn onderlip. 'Dat is helemaal aan hem,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen even als ze dat doet. Ik open ze weer en duw Chèlle zacht tegen de rugleuning van de bank om haar zacht op haar lippen te kussen.


    Your make-up is terrible

    [En daar gaat onze Manwhore weer, xD]
    [Denk ik whaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik sluit mijn ogen als Luca me kust en gewillig verlies ik mezelf. Ik draai de rollen om en ga bij hem op schoot zitten. Ik grijns uitdagend voordat ik me naar hem toe buig en zacht aan zijn onderlip zuig.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We'll still love each other, forever and always. <3