• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn

    'Ergh, nee, elke dag pizza is ook niet te doen,' reageer ik en ga langs hem zitten.
    'Maar als we zelf mogen koken wil ik je wel helpen? Of misschien dat we met z'n alle om en om mogen koken, in groepjes ofzo?' vroeg ik bedenkelijk, het zou er vele male beter op worden dan het nu is en zo werdt het ook geen duur geintje in elke dag afhaal eten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ashleigh
    Ik trek even een vies gezicht als Ben mijn pizza recht in mijn gezicht duwt maar lach daarna wel. 'Weet je,' begin ik dan waarna ik weer pizzapunt pak en naar Ben kijk. 'Je zou er zoveel leuker uit zien met een pizzahoed,' vervolg ik waarna ik de punt op Ben's hoofd leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Ik keek haar even met samengeknepen ogen aan en nam de pizza van mijn hoofd. Ik nam die in mijn hand en nam de bovenkant van haar topje vast. Zonder mijn blik van haar gezicht te verwijderen liet ik de pizzapunt in haar topje vallen en liet die los. "Dat ziet er zoveel beter uit" zei ik met een grijns.

    James

    "Hulp is altijd welkom maar we weten niet of het mag en hoe ze het dan verdelen" lachte ik "En elke dag pizza is inderdaad dan echt niet lekker meer" zei ik erna. "Maar oké even een ander onderwerp".


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    Met een vies gezicht haal ik de pizzapunt uit mijn topje. 'Er ontbreekt nog iets aan je,' zeg ik waarna ik doe alsof ik Ben bestudeer. 'Oja! ik weet het al!' ik pak nog een pizzapunt waarna ik achter Ben ga staan en de punt tegen zijn kont druk. 'Dat ziet er zoveel beter uit,' herhaal ik Ben's woorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Ik haalde mijn schouders op en lachte vrolijk. Ik stapte uit mijn broek en stond nu nog in mijn boxer. "Ik liep altijd al graag rond in mijn boxer" zei ik lachend terwijl ik een pizzapunt opat. Ik keek even naar Ash. "Ash, er zit iets op je gezicht" zei ik terwijl ik wat dichter kwam, "Ja zowat overal" zei ik met een schijnheilige grijns.

    Ailynn

    'Ja, genoeg gepraat over eten,' reageer ik instemmend en kijk even vooruit.
    'Wat vind je van de andere crews?' vraag ik dan, overgaand op een ander onderwerp was ik benieuwd naar zijn eerste indrukken van de andere. Aangezien ik ze nog niet echt had gezien of gesproken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ashleigh
    Ik rol even met mijn ogen waarna ik een servetje pak en mijn gezicht schoonmaak. Ik krijg een klein lachje op mijn gezicht als ik een glas water zie staan. Ik pak het glas op en gooi het dan over Ben's boxer. 'Ach, heeft mammie je niet op tijd naar de wc gebracht?' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Ik ken ze nog niet echt alleen Summer" zei ik "Maar ik weet niet echt wat ik van al die crews moet vinden" zei ik erna. "Wat vindt jij van ze of heb je ze ook nog niet echt gesproken?" vroeg ik erna maar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    "Ach, laat haar lekker, als zij het zo wil'' begon Sven. ''We kunnen ook morgen gaan repeteren, we zijn allemaal denk ik wel moe van de busrit hier naartoe" Ging hij verder. Ik knikte even, terwijl ik mijn blik nog niet had losgelaten van Ash en de jongen. ''Ze zijn wel heel erg.. Vriendschappelijk? Ze smeren elkaar onder met pizza'' mompelde ik, en zuchtte toen. ''Ik ga naar de slaapzalen'' mompelde ik, iets te kortaf dan bedoelt was. ''Eh, tot zo'' glimlachte ik flauwtjes, en liep weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benjamin

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en bleef haar aankijken met een blik die iedereen bang maakte. Ja ik had zo'n blik, haha. Ik liep op haar af en knuffelde haar. Mijn vuilen wang veegde ik af aan de hare. "Wat ben je toch een lief meisje !" zei ik overdreven.

    [Iemand voor Liam van een andere groep die hem tot andere gedachten kan brengen van vriendschap met andere crews ?]

    Artemis Eliza
    'Ik ken ook niemand die maar mag proberen om te suggereren dat ik niet met andere crews om mag gaan,' zeg ik. 'Heel misschien Bennie of Jamie, niet dat ik zou luiseren maar hun zou ik misschien niet meteen vermoorden.'

    Jason
    Ik schud mijn hoofd. 'Hé meiden ik ga even kijken of ik Rafael of Liam kan vinden,' zeg ik en ik loop weg.
    Misschien kom ik nog iemand uit een andere crew tegen met wie ik lol kan hebben maar dat zou mijn taak ontzettend zwaar maken.

    [Jason misschien? die zoekt nieuw gezeldschap]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:59 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Niet zo eng kijken!' roept ik tegen Ben. Als hij zijn vieze wangen aan die van mij afveegt veeg ik het gelijk weer terug. 'Ik weet dat ik heel lief ben,' lach ik. 'Dat hoef je me niet te vertellen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    "Ze zijn wel heel erg.. Vriendschappelijk? ze smeren elkaar onder met pizza" Mompelt Mary. Ik zucht even. Tja, als hun het goed met elkaar kunnen vinden haal ik ze niet uit elkaar. "Ik ga naar de slaapzalen" Mompelt ze, waarna ze nog even tot zo zegt en vervolgens wegloopt. Ik sta ook op, maar ben niet van plan om naar de slaapzalen te gaan. Nope, ik heb even zin om te gaan freerunnen even kijken of hier ook ergens obstakels zijn zoals omgevallen bomen of misschien een halfpipe. Daar heb ik genoeg aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'