• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Benjamin

    "Aangezien ik niet hou van nat zijn" zei ik terwijl ik haar weer neerzette, "In dit koude weer, ga ik maar eventjes een broek aandoen ofzo" zei ik waarna ik naar binnen liep. Ik nam een jeans en een pull -en natuurlijk ondergoed- en liep naar de badkamer. Daar deed ik alles aan, en veegde mijn gezicht ook deftig af. Door een hand door mijn haar te halen lag het wel redelijk. Daarna liep ik weer naar beneden en ging op het muurtje zitten. "De pizza is koud, hoe zou dat nu toch komen ?" vroeg ik zo verbaasd mogelijk.

    Summer

    "Nogmaals bedankt Jason" riep ik hem na en keek toen naar Eliza "Wat gaan wij is doen ook opzoek naar nieuwe mensen of dansen?" vroeg ik terwijl ik haar vragend aankeek. "En ik ben het wel gewend maar niemand die mij op andere gedachtes kan brengen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben even tv kijken]

    Rossella.

    "Hé meiden ik ga even kijken of ik Rafael of Liam kan vinden," Zegt Jason, waarna hij wegloopt. En bedankt jongens. Ik spring van het muurtje af, waar ik de hele tijd op heb gezeten, en besluit om het terrein maar eens te gaan verkennen. Ik heb gehoord dat het dicht bij het strand ligt. Bof ik even. Dansen in het water is echt geweldig.

    [Ik ga iets toevoegen aan de beginpost voor de omgeving]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Dansen?' Stel ik voor. 'Er komen vanzelf wel mensen op de muziek af, kies jij maar een nummer.'
    Ik trek mijn vest uit en gooi hem op een muurtje. Ik draag er een wit hempje onder en ik kijk Summer aan. 'Muziek?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ben aan het zoeken " lachte ik en pakte mijn iPhone uit mijn zak. Ik had door dat die niet meer in mijn zak zat en keek even rond. Echt weer is voor mij om mijn telefoon kwijt te raken. "Uh zoek jij maar iets" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik pak snel mijn telefoon uit mijn broekzak, die moet ik zometeen even wegleggen. Ik sluit mijn telefoon aan op een van de boxjes die ik altijd bij heb en zet een hip-hop nummer op. Ik begin mee te bewegen op de muziek en zie Summer hetzelfde doen.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Een glimlach stond op mijn gezicht. Met dansen vergat ik gewoon even alles om me heen. Ik luisterde naar het nummer en bewoog langzaam mee. Ik keek even opzij en zag dat Eliza ook vrolijk mee danste.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    Ik schudde lichtjes met mijn hoofd van niet. 'Ik heb ze nog niet gesproken, op Summer na dan. Al was dat erg kort,' glimlach ik flauw. 'Ik weet ook niet zo goed wat er van te vinden of denken, het zijn en blijven concurrenten.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marylinn Noah Carter

    Langzaam sjok ik de slaapzaal binnen. Tot zover ik zie, was ik alleen.. Ik plofte neer op mijn bed. Was ik de enigste die de concurrentie als vijanden zag? Ik zuchtte even. Ik heb nooit makkelijk vrienden kunnen maken, wat als onze crew langzaam uit elkaar valt? Gefrustreerd pak ik mijn iPhone en zet zachtjes wat muziek op, wat mij altijd helpt bij het kalmeren.

    [Is er nog iemand in de meisjesslaapzaal?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Artemis Eliza
    Summer danst bovennormaal goed. Niet dat ik verwachtte dat ze amateurs als concurenten zouden kiezen maar toch ben ik even verbaasd. Bij ons in de buurt wordt amper echt goed gedanst, mijn eigen crew en nog twee of drie crews maar de rest ziet er uit als een stel spastische idioten dus een stel andere die ook echt kunnen dansen zijn een welkome afwisseling.


    Remember to be ridiculous.

    [Wat vinden jullie van de omgeving? Whoop whoop :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Dat is iets wat zeker is" zei ik lachend "Maar met Summer heb ik ook nog niet echt heel lang gesproken" voegde ik eraan toe. "Oké dat was ook weer interessant" lachte ik weer

    Summer

    Ik dansde tot ik bijna struikelde over mijn losse veter. Ik stopte en strikte mijn veter weer. "Je danst echt super" zei ik eerlijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [gaaf]


    Remember to be ridiculous.

    [Nice! Ik denk dat ik zo Marylinn naar dat oefengebouw stuur, aangezien ze wat 'gevaarlijke' dingen wilt oefenen, dus wie komt haar daar toevallig tegen? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''