• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [moet weg]


    Remember to be ridiculous.

    Benjamin

    "Ja" zei ik direct, "Ik ben zelf zo braaf dat ik elke dag de les werd uitgezet wegens goed gedrag, en dat ik bijna elke week huisarrest kreeg omdat ik altijd zo braaf was," zei ik dan serieus, "En dat ik braaf ben, is waarschijnlijk ook de reden dat ik altijd moest vechten om toch nog op schooluitstapjes te blijven, want normaal moest ik nar 2 uur alweer naar huis" zei ik toen, waarna ik een sip gezichtje trok.

    James

    "Dat is iets wat bijna helemaal zeker is maar nu moeten we het toch echt doen om bijvoorbeeld ook een pizza" zei ik lachend terwijl ik even rond keeken toen maar ergens ging zitten. "Zal ik maar wat bestellen dan?"

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    'Ja, Ik ben zelf zo braaf dat ik elke dag de les werd uitgezet wegens goed gedrag, en dat ik bijna elke week huisarrest kreeg omdat ik altijd zo braaf was. En dat ik braaf ben, is waarschijnlijk ook de reden dat ik altijd moest vechten om toch nog op schooluitstapjes te blijven, want normaal moest ik nar 2 uur alweer naar huis,' zeg Ben. Ik lach even door het gezicht dat hij trekt. Dan wrijf ik even troostend over zijn schouder. 'Wat is je leven toch zwaar,' grinnik ik. 'Ik had zo ongeveer hetzelfde,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Ik liet mijn gezicht in mijn handen vallen en maakte snikgeluidjes. "Ik heb een zwaar leven !" riep ik in mijn handen. Daarna keek ik weer gewoon vrolijk voor me uit als altijd en begon aan de pizza.

    Ailynn

    'Oh, een pizza!' reageer ik en knik hevig als hij vraagt of hij iets zal bestellen. 'Ja, een pizza!' grinnik ik en strijk een pluk haar achter mijn oor. 'Of jij moet daar geen zin in hebben natuurlijk. Feitelijk gezien heb ik al gegeten,' voeg ik er met een glimlachje aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Ik vindt het goed" glimlachte ik en pakte mijn iPhone. "Wat voor pizza wil je?" vroeg ik terwijl ik het nummer opzocht. "Zo te zien waren er meer mensen die pizza hadden bestelt" zei ik "Niet dat dat zo vreemd is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    Ik schiet alweer in de lach. 'Ben, je bent echt gestoord,' grinnik ik waarna ik ook maar aan mijn pizza begin. Als ik weer naar Ben kijk lach ik zachtjes. 'Je hebt het op je wang zitten,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailynn

    'Nee, ik geef de andere ook geen ongelijk dat ze een pizza hebben besteld. Snap ook niet dat ik daar zelf niet aan heb gedacht,' reageer ik, het laatste een beetje in mezelf mompelend. 'Ik lust wel een... Pizza hawai!' antwoord ik daarna, op zijn vraag wat voor pizza ik wil. 'Wat neem jij?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Benjamin

    "Ik ben Ben en inderdaad, ik ben gestoord" zei ik grijnsend, "Wow, ingewikkeld" zei ik dan. Ik nam een doekje en veegde langs mijn wangen. "Er zit niets op mijn wang" zei ik dan doodonschuldig, "ZEG SORRY !".

    Rooba schreef:
    Marylinn Noah Carter

    ''Teveel gegeten?'' zei hij, waarop ik met een pijnlijk gezicht knikte. ''En Ashleigh zit daar'' zei hij, wijzend naar Ashleigh. ''Oh, ik ben nog niet helemaal wakker denk ik'' grinnikte ik, maar mijn uitdrukking verandere toen ik zag dat ze met iemand van een andere crew zat. ''Lekker gezellig'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    Ik schud mijn hoofd. Als ik naar de pizza's kijk krijg ik een idee. Ik pak een pizzapunt en druk die even tegen Ben's wang. 'Nu wel,' zeg ik zo onschuldig mogelijk waarna ik even liefjes naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Ik ga is vragen of wij is mogen koken want elke dag pizza is niet lekker en kan niemand betalen " lachte ik "En is goed iets wat ik ook in gedachte had" zei ik toen en belde en bestelde 2 pizza's "Over kwartiertje zijn ze er" lachte ik toen ik mijn telefoon weer weg legde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Mijn mond zakte open terwijl ik haar met grote ogen aankeek. "Mijn pizza !" zei ik verwonderd. Ik maakte een slecht boos gezicht, nam de hare en duwde die recht in haar gezicht. "Néh" zei ik op kinderachtige manier waarna ik vrolijk verderat.

    Sven.

    "Oh, ik ben nog niet helemaal wakker denk ik" Grinnikt ze. "Lekker gezellig" Mompelt ze. Ik volg haar blik naar de jongen die voor mij onbekend is. "Ach, laat haar lekker, als zij het zo wil" Zeg ik en zucht even. "We kunnen ook morgen gaan repeteren, we zijn allemaal denk ik wel moe van de busrit hier naartoe" Stel ik voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'