• Ik zit nu in mijn laatste jaar basis, en ik kan eigelijk niet wachten totdat ik in het middelbaar zit! Want ik heb zo'n hekel aan sommige in mijn klas, dan spreek ik het meest over Alexander! Maar ook ga ik ze wel allemaal missen!
    Hoe was jullie eerste dag van het middelbaar eigelijk? :D

    Eerste dag kennis maken met mijn mentor, kennis maken met de leerlingen in mijn klas. De ene helft moest blijven staan (ik ook) en de andere helft kwam dan langs gelopen en dan gingen we even praten, deed me later denken aan speed daten maar dan anders. Ik kreeg mijn rooster en moest mijn boeken gaan halen.


    Physics is awesome

    Ik mis de basisschool, toen was er nergens stress over..


    SLOAN.

    Mijn eerste dag was spannend en ik viel van de trap+ ik liep tegen een deur aan :W

    *wilt terug naar basisschool D:*


    Shoganai i ne~

    Mwah, ging wel. ._. Ik was ontzettend zenuwachtig. Ik kan me nog herinneren dat ik met een meisje uit mijn klas had afgesproken om samen te fietsen, aangezien mijn beste vriendin met een ander meisje zou gaan, alleen ging dat totáál mis. >.< Verder is het best wel raar enzo, in een nieuwe klas, maar je raakt heel snel gewend.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:50 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Escritura schreef:
    You'll probably regret saying that one day

    I do.

    Mijn eerste dag was goed. Wel wat problemen om vrienden te maken, maar dat was in de eerste twee weken...
    Damn. Wat was ik zielig als een eerstejaar.
    Ik zou zeggen. Geniet ervan.
    Eenmaal je weg bent van het lager... Nu is het: thuiskomen om 4h15, eten, buitenspelen.
    Over drie jaar zal het zijn: opstaan om 6h30, bus nemen, druk druk, thuiskomen om 5h15 terwijl school ook uit is om 4h, leren, huiswerk maken, eten en wat vrije tijd hebben. Veel stress.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik weet nog dat ik al mijn werkboeken was vergeten, en alleen maar mijn tekstboeken had meegenomen. Sommigen maakten daar echt een probleem van. En in de pauze was ik verdwaald. Stond op de verkeerde plek voor de pauze dinges. Echt kut..
    Maar ik mis de basisschool! No homework!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Brugklas was echt een fantastisch jaar :'D. Toen kon je kloten én goede cijfers halen. Mooie tijd, mooie tijd.
    De eerste dag kon ik mijn lokaal niet vinden, maar ja, dat kan ik nu nog steeds niet :W. Voor de rest herinner ik me het me niet meer zo.


    i put the fun in funeral

    Aan de ene kant mis ik de basisschool.
    Maar aan de andere kant vind ik het toch best fijn dat ik niet meer in een klas zit die (niet egoïstisch bedoeld) heel veel mensen heeft die op vmbo-niveau zitten.
    Ik haalde voor de meeste dingen wel voldoendes tot hoge voldoendes. Ik zit nu gewoon bij mensen in de klas van mijn niveau (die soms ook nog best domme opmerkingen kunnen maken).
    Ik word pas echt blij als het volgend jaar is, want dan zit ik (hopelijk) in de vijfde en dan heb ik alle profielvakken, waarvan ik de meeste gewoon écht leuke vakken vind. :]

    Maar ik ben ook erg benieuwd naar de universiteit, hoe het daar zit. Ik heb nu al twee zussen en een broer gehad die gingen studeren en die vonden/vinden het erg leuk (met alle nadelen), dus ik ben ook wel benieuwd ^^

    Maar het echte antwoord op je vraag:
    Hmm... Ik voelde me erg 'eenzaam'. Ik had totaal geen vriendinnen in de klas en die zijn er ook nooit gekomen. Ik ben in de tweede nogal blij geweest dat ik eindelijk in een andere klas zat! :]
    Ik hoop dat jij snel je draai daar vind ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Uuuhm.. Ik vond vooral dat er wel erg veel kinderen in dat gebouw zaten, maar dat is nog steeds zo bij dat gebouw. En verder weet ik het niet meer; zit volgend jar in m'n examenjaar ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vluuv schreef:
    Echt heel ongemakkelijk 0-0
    Als ik mensen pas net ken ben ik echt zo awkward als wat en die dag was geen uitzondering :')


    Let it come and let it be

    Ik zit nu in de derde. Het eerste en het tweede jaar zijn nog gewoon normaal. Niet zo heel erg zwaar. Maar vanaf de derde begint het echt te wegen. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oh mijn eerste dag weet ik nog vrij goed ;D Via onze ouders had ik een vriend van mij leren kennen die bij me in de klas bleek te zitten ;D We moesten die dag 9 uur op school zijn en we hadden allebei de goede trein enzo en we gingen gezellig samen naar school. Toen op school moesten we eerst naar het forum, waar we uitleg kregen over hoe het is op een middelbare school, nieuwe tijd, langere reistijd etc. en toen gingen we met onze klas naar het lokaal met mentoren. Onze klas had twee mentoren en elke mentor had een halve klas en toen werden ik en die vriend dus gescheiden. En toen hadden we een rondleiding enzo. En toen vanaf het 4e uur les. Ik ging gewoon bij klasgenoten zitten enzo. We zaten in de 1e vaak met alle meiden bij elkaar. Ik kon de hele 1e klas wel veel met mensen opschieten maar pas aan het einde van de 1e besefte ik echt wie mijn vrienden waren ;D Maar ik had wel een leuke schooldag ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik kwam een kwartier te laat, dat is het enige wat ik me nog herriner. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vluuv schreef:
    Echt heel ongemakkelijk 0-0
    Als ik mensen pas net ken ben ik echt zo awkward als wat en die dag was geen uitzondering :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eerste dag vond ik alles nog te gek, zo'n bruggie.
    Maar geniet van de zorgeloze basischool waar tienen vanzelf komen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder