• Ik zit nu in mijn laatste jaar basis, en ik kan eigelijk niet wachten totdat ik in het middelbaar zit! Want ik heb zo'n hekel aan sommige in mijn klas, dan spreek ik het meest over Alexander! Maar ook ga ik ze wel allemaal missen!
    Hoe was jullie eerste dag van het middelbaar eigelijk? :D

    Yoda schreef:
    Nervwrecking x'D
    Eerste dag, nieuwe klas, nieuwe leraren. Je hebt alles nog bij je, hele tas vol boeken, etui met 20.000 pennen en meer schriften dan je nodig hebt, omdat je bang bent niet te kunnen beslissen welke je wilt x'D En niet te vergeten dat je graag huiswerk maakt de eerste weken D:

    Super eng, haha. Ik wist totaal niet waar ik heen moest en iedereen was zo groot en evil. Plus werd ik die dag precies voor het eerst ongesteld, just my luck!

    Dat ik dat allang niet meer weet :p
    Dat is al ongeveer 7 jaar geleden ofzo :p


    Stop wishing, Start doing..

    Sleeeeecht. Ik was helemaal alleen naar de school gegaan, maar kende al een paar mensen van mijn klas. Wat facking zenuwachtig qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Awkward. Mijn vader fietste met me mee tot 100 meter voor de school, dichterbij vond ik voorschut. :'3 Ik liep het verkeerde lokaal in en was uiteindelijk net op tijd bij mijn lotgenoten aan die allemaal doodstil zaten te wachten op de mentor.
    En kwamen er steeds ouderejaars kijken die kei hard: "WAT ZIJN ZE KLEIN!" riepen.
    Maar ik had wel een leuke dag. ^^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mm, mijn eerste dag kwam ik te laat mede door de schuld van mijn 'vriendinnen'. Een week daarna ben ik van school veranderd en kwam op mijn huidige school terecht. Daar heb ik een hatelijk brugklasjaar doorstaan, ik was namelijk echt een stille grijze muis. En mijn tweede jaar was geweldig. [;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    De allereerste dag kan ik me niet meer goed herinneren, alleen dat we naamstickers op kregen geplakt en dat we toen met een bal naar elkaar over moesten gooien, zodat we elkaars namen leerde (krul)

    Wat ik wel nog goed weet was de vrijdag van de introductieweek, dus ook een soort van eerste dag, nouja week dan ;p
    Die vrijdag hadden we sportdag, maar mijn beste vriendin, die toevallig bij mij in de klas kwam, was ziek dus ik stond helemaal alleen. Ik was in die tijd súper verlegen (nu soms ook nog wel eens, maar toen écht heel erg) maar ik legde toen toch langzaam contact met een van de meiden van mijn nieuwe klas en daar klikte het heel goed mee. Toen de sportdag was afgelope n konden we allemaal naar huis en in de avond was er een introductiefeest voor alle brugklassers georganiseerd. Ik weet nog dat ik toen aan dat meisje van mijn klas vroeg of ze daar ook heen ging en of ze het leuk vond om samen te gaan. Ze had me toen haar nummer gegeven en ik moest haar die avond opbellen over hoelaat we zouden vertrekken naar dat feest, en ik was súper zenuwachtig om te bellen haha xd
    Maar uiteindelijk klikte het heel goed tussen haar en mij, we werden al in de eerste week vriendinnen, en we zijn -tot vorig jaar- ook hele goede vriendinnen gebleven!


    Inspiration can hit you any time

    Yoda schreef:
    Nervwrecking x'D
    Eerste dag, nieuwe klas, nieuwe leraren. Je hebt alles nog bij je, hele tas vol boeken, etui met 20.000 pennen en meer schriften dan je nodig hebt, omdat je bang bent niet te kunnen beslissen welke je wilt x'D En niet te vergeten dat je graag huiswerk maakt de eerste weken D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    In het eerste halfjaar van de brugklas was ik Populair, toen werd ik gepest en dat word ik nu al 3 jaar lang
    Maar mijn eerste dag was wel leuk, ik had op de kennismakingsdag al wat vriendinnen gemaakt
    Ik moet zeggen dat ik het middelbaar beter vind dan de bassisschool


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond het geweldig, haha (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol, ik zit nu in derde en ik weet nog niet de weg in mijn school.
    Ik ben trouwens in die eerste weken zo vaak verdwaald
    Maar onze school zit dan qua lokalen en lokaal nummers totaal niet logisch in elkaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vreselijk. Ik wou absoluuuuuuuuuuut niet naar de middelbare haha :'D


    -

    Vluuv schreef:
    Echt heel ongemakkelijk 0-0
    Als ik mensen pas net ken ben ik echt zo awkward als wat en die dag was geen uitzondering :')


    The odds are néver in our favor.

    Mijn eerste dag was vreselijk, ik had een flesje drinken meegenomen met prik. En heel slim 40 minuten op de fiets gezeten, dus dat flesje was al goed door elkaar geschud. Maak ik hem open in de klas, spuit alles er uit. En ik met mijn slimme kop 'Ik kan hem niet dichtdoen dan komt er teveel druk in!', hele flesje laten leeglopen en daarna door de school met een rol wcpapier gelopen terwijl er dus blijkbaar ook een wc naast het lokaal zat. Grootste blunder ooit ._.


    Trust me. I'm the doctor

    Ik weet wel dat het op de tweede schooldag keihard regende, ik mn huissleutel kwijtraakte onderweg naar school en ik mn lokaal niet kon vinden, terwijl het er maar 16 waren [: