• Ik zit nu in mijn laatste jaar basis, en ik kan eigelijk niet wachten totdat ik in het middelbaar zit! Want ik heb zo'n hekel aan sommige in mijn klas, dan spreek ik het meest over Alexander! Maar ook ga ik ze wel allemaal missen!
    Hoe was jullie eerste dag van het middelbaar eigelijk? :D

    uhm.. we moesten met onze klas en mentor kennis maken.. en toen moestenwe een hele vervelende speurtocht door de school doen en al die hogere klassen keken ons toen echt enorm raar aan en lachte ons soms ook uit..
    dus het was niet echt zo heel erg leuk...
    maar voor de rest was dat jaar wel leuk op zich hoor^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn eerste dag.. Kennis maken met de klas, rooster krijgen en weer naar huis.. Tja, dat was het xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    En wat merendeel hier zegt, over dat ze alleen waren, ik was met een vriendin en m'n mentor was m'n zwemtrainer.. Easy as pie! =)
    Ken jij iemand met wie je naar de middelbare ga?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik was met mijn zus aangezien we in dezelfde klas zaten, dus vond ik het niet eng. Het was erg leuk, maar ik weet niet of ik dat ook gevonden had zonder haar.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    xHaribo schreef:
    Hoe het was ? Hectisch. Ik wist totaal niet waar ik naartoe moest, de school heeft veel lokalen die zowat overal zijn en de leerkrachten maken een goede indruk zodat je ze leuk vindt, maar op het bijna einde van het jaar, leer je de leerkrachten pas echt kennen. Je boekentas is nog zwaarder en je moet elke dag heel goed controleren of alles wel in je boekentas zit. Daarbij moet je ook nog eens letten dat je alles wel meeneemt op het einde van de dag. Dus uhm, mijn dag was een ramp, ik had niemand ...



    Awh, LOL ik hoop dat ik een betere dag ga hebben, maar ik ga de eerste dag nog niet zo alleen zijnn, ik ken vrienden van me die naar daar gaan, mijn beste vriendin gaat ook naar het middelbaar waaar ik ga gaan mlaar zij gaat iets anders volgen, en soms maak ik wel eens snel nieuwe vriendinnen :D

    Ik was de 1e schooldag 4x verkeerd gereden op de heen weg -.-
    Terug ging ik ook nog verkeerd...
    het was wel leuk de eerste dag, helaas kwam ik er snel achter dat mijn klas minder was - net zoals dit jaar *zucht*-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het was vooral een grote verandering!


    I wanna be a wizard!

    Ik was abnormaal zenuwachtig,had een boekentas die ik veel te laag hing en droeg afgesleten all-stars -.- But i'm still alive (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Geen idee, is al vijf jaar geleden :') waarschijnlijk awkward.


    Destroy what destroys you.

    De eerste schooldag was eigenlijk best leuk bij mij. Ik had meteen een pak vrienden, en iedereen deed heel aardig tegen elkaar.(krul)

    Newyorker schreef:
    De eerste schooldag was eigenlijk best leuk bij mij. Ik had meteen een pak vrienden, en iedereen deed heel aardig tegen elkaar.(krul)

    In de eerste was mijn eerste dag echt failend omdat ik nogal vaag overkwam x'P
    Mijn eerste dag in de tweede was eigenlijk net als de eerste (Ik was de enige uit die brugklas die in de tweede naar een gymnasiumklas ging, dus ik kende weer niemand) maar toen zat ik al vanaf het begin naast iemand die net zo vaag was als ik 8DD


    Cookies!

    *Lang geleden*
    Ehh... Ik kan me nog herinneren dat ik het best eng vond.
    Maar meid, waarom wil je zo graag naar de middelbare school? Ik verlang wel eens terug naar al die vrije tijd die je vroeger had, zorgeloze middagen met niets te doen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik doe volgend jaar eindexamen, euh, hoe was ook alweer mijn eerste schooldag? xD

    Het middelbaar is eerst heel leuk!! Eindelijk weer een nieuwe horizon. Maar ik had er in de vierde op een gegeven moment wel genoeg van :P nouja, ik moet nog één jaartje...


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    ik werd zot van de stress, en eerlijk gezegd vond ik mijn eerste en tweede middelbaar vreselijk , ik begon het middelbaar pas leuk te vinden vanaf het 3demiddelbaar ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.