• Ik heb al sinds maandag problemen met mijn bovenbenen. Dinsdag dacht ik dat het gewoon spierpijn was maar zelfs de druk van mijn gsm doet zeer aan mijn benen.

    Sorry als dit grof overkomt, maar ga dan naar de dokter? >.<


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Sorry als dit grof overkomt, maar ga dan naar de dokter? >.<

    Ik en naar de dokter gaan, not a good combination.

    LikeABird schreef:
    (...)
    Ik en naar de dokter gaan, not a good combination.

    So? Het is jouw gezondheid, niet de mijne dus als je niet wil gaan, ga dan niet, maar klaag er ook niet over.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:04 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    So? Het is jouw gezondheid, niet de mijne dus als je niet wil gaan, ga dan niet, maar klaag er ook niet over.

    Maar weet je dat was ik van plan als ik vandaag nog last had, maar het is ja. Door mijn HMS weet ik gewoon nooit als iets vlug gaat overgaan.

    Dat kan alsnog iets van de spierpijn zijn, ik heb een overbelaste heup en zelfs mijn broek doet me nu pijn.
    Maar ik zou wel even naar de dokter gaan, die kan je vertellen wat je moet doen(al gok ik op rust).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarschijnlijk gewoon spier pijn :'D
    1 á 2 weken geleden had ik zo'n spierpijn dat zitten, lopen, rennen en liggen zelfs pijn deed :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor