• Ik wil echt super graag en dan het liefst op 15 april omdat het dan 100 jaar geleden is dat de Titanic is gezonken!


    Believe in yourself.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja, als je het zo bekijkt. -.-

    No offence, maar hoe zou je het dan anders bekijken? :)

    Stackhouse schreef:
    (...)
    Dat zei ik dus ook toen mijn mama zei dat ik wel gek leek om hem in de bios te gaan zien terwijl we de dvd thuis hebben...

    Ja ik heb die ook nog op video liggen, maar ah kom ... op het grote scherm, met lekkere surround.

    Ik ga er heen met mijn mama (A), ze heeft hem nooit gezien & omdat hij zolang duurt heeft ze nooit de moeite genomen.. Maar stiekem is ze wel nieuwschierig naar het 3D effect. Dus wss ga ik op 2e paasdag.

    Ik vind het gewoon 14 April, oké? :'D
    Ik bekijk de wereld door mijn rare hoofd, don't blame me. Ik heb altijd vreemde opvattingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    AWG schreef:
    (...)
    Ja ik heb die ook nog op video liggen, maar ah kom ... op het grote scherm, met lekkere surround.

    Precies! Ik heb de film al zo vaak gezien maar ik wilde hem altijd al een keer op groot scherm kijken, en nu kan dat eindelijk ;D


    Believe in yourself.

    Nee, ik ga er niet naartoe. Ik vind hem eng (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga binnenkort met een vriendin :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik ga er niet naartoe en daar heb ik een speciale reden voor. (cat)
    Toen ik in groep 8 zat moesten wij namelijk eerst een werkstuk maken daarna een spreekbeurt daarover houden. Ik heb nu nog steeds een hekel aan presentaties, maar toen kon ik het ècht niet hebben. En nu, elke keer als ik die film zie ofzo, voel ik weer dat kriebelige gevoel wat ik in mijn buik had toen ik die spreekbeurt moest houden. Ik heb er gelukkig geen last van als ik dat liedje (My Heart Will Go On) op de piano speel.

    Voor diegene die wel gaan: veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vond de film eigenlijk nit zo geweldig. totaal niet.
    Dus... Nee (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik moet mee van mijn zusje, anders zou ze niet meegaan naar The Hunger Games, maar het liefst ga ik niet, want ik kan niet zo goed tegen 3D en deze film duurt behoorlijk lang, dus ik weet nog niet hoe ik dat ga uitzitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nutellaria schreef:
    Ik vond de film eigenlijk nit zo geweldig. totaal niet.
    Dus... Nee (:


    comfort in c h a o s

    Nimh schreef:
    Ik snap dus echt totaal niet waarom ze hem in 3D hebben uitgebracht, en ik ga daar mijn geld dus ook niet aan verneuken :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    Ik wil eigenlijk wel.
    Let's go together ;D?


    Life is hard and then we die

    Ik vind het eigenlijk maar geldklopperij.
    Mensen nog een keertje laten betalen voor dezelfde film.
    Dus, ik ga niet.


    I am an idiot, I move.

    Stackhouse schreef:
    (...)
    14 april kwam hij tegen de ijsberg aan, pas na 2 uur in de nacht, 15 april dus, is het schip gezonken.

    Om pressies te zijn schampte ze de ijsberg op 14/4 om 23.40 en zonk ze 2 uur en 40 minuten later, om 02.20 op 15/4. 2.40 uur is toch best snel voor zo´n groot schip.

    Mij lijkt het echt eng om dat in 3D te zien. Sowieso vind ik het een nogal slechte film. Ik hou niet zo van die onrealistische romantische films.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall