• Ik wil echt super graag en dan het liefst op 15 april omdat het dan 100 jaar geleden is dat de Titanic is gezonken!


    Believe in yourself.

    Mij niet gezien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ookal ben ik niet zo voor 3D, deze film wil ik echt wel 's zien in 3D.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zojuist kaartjes gekocht voor aanstaande zondag!
    Gelukkig draait ie dan in de grootste zaal van heel West-Europa! (cool)
    -ja, daar ben ik stiekem heel trots op, dat we die hier in de CineMec hebben-
    De prijs viel trouwens wel heel erg mee, "maar" €10,25!
    Had het wel duurder verwacht!
    -vandaag om half drie Nederlandse tijd begon honderd jaar haar maiden voyage, by the way-


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Die boot zinkt gewoon. IK SNAP DE LOL ER NIET VAN als je al weet wat er gaat gebeuren. Ik zou serieus naast iemand gaan zitten en zeggen; 'Hee, waar is die ijsberg nou?! Hij gaat zo zinken hoor, let maar op!'. Maar dat ben ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Die boot zinkt gewoon. IK SNAP DE LOL ER NIET VAN als je al weet wat er gaat gebeuren. Ik zou serieus naast iemand gaan zitten en zeggen; 'Hee, waar is die ijsberg nou?! Hij gaat zo zinken hoor, let maar op!'. Maar dat ben ik.

    Haha, er is ook niets grappigs aan.
    Maar vreemd genoeg ben ik persoonlijk echt geobsedeerd door dat schip, dus niet alleen de film.
    Hoewel het wel door die film gekomen is.
    Toen was ik vijf, toen de film in 1997 uitkwam en sindsdien ben ik echt geobsedeerd geraakt door Titanic zelf.
    Gezien ik de film echt al zo vaak gezien heb, lijkt het me juist wel eens leuk om 'm in 3D te zien.
    Wel erg, elke keer als Fleet (die uitkijk-dude) die bel laat luiden, hoop ik gewoon weer dat ze die ijsberg niet raken! (x

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 11:27 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik wil wel, maar ik moet eerst tijd vinden.
    + een slachtoffer die mee wilt gaan. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb op een of andere manier een verschrikkelijke hekel aan die film, terwijl ik hem nooit helemaal gezien heb.. Nee dus :3

    ik ben er afgelopen zaterdag naartoe gegaan en hij was onwijs mooi!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Neen.
    Ik geloof niet dat nu hij in 3D is, ze die ijsberg wel gaan zien ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.