• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yentl
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Snatergaaien? Nee, niets gezien,' zeg ik. 'Zie jij, of hoor je, ze dan wel?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oké, maar zijn Saph en Fay (HAHA, ik typte Gay, oke niet grappig) in de buurt van de anderen? Of wie zijn met wie? *moet me even oriënteren*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Oké, maar zijn Saph en Fay (HAHA, ik typte Gay, oke niet grappig) in de buurt van de anderen? Of wie zijn met wie? *moet me even oriënteren*


    Gayan could be his new nickname /unrelated post


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [BRB mijn ma wilt iets opzoeken.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ze zitten één kamer voor ons, als ze door de mist hollen komen ze in de begrasde kamer bij de rest:Y)
    -meh gaat computer switchen, brb-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja, want ze zitten op de begraafplaats. Op de begraafplaats is iedereen verdwaald in de mist, en daar zie je de geesten van overleden mensen die je dierbaar waren, en die geven jou de schuld van hun dood. Aan de andere kant van de mist is een soort grasveld ding en daar zitten wij op jullie te wachten xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    Also, i know Lau showed you guys, but I wanna post it again. ^^ Koste me 10 euro, maar goed. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cass schreef:
    Ja, want ze zitten op de begraafplaats. Op de begraafplaats is iedereen verdwaald in de mist, en daar zie je de geesten van overleden mensen die je dierbaar waren, en die geven jou de schuld van hun dood. Aan de andere kant van de mist is een soort grasveld ding en daar zitten wij op jullie te wachten xd


    okay ^^ *Gaat post maken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero

    Het duurde veel te lang, maar uiteindelijk vervaagde de halicunaties. Ik hoorde Fayan ergens, ookal nam het gezoem in mijn oren mijn gedachten in. Ik vond zijn hand uiteindelijk toch en trok him door de verdomde mist, vallend over boomwortels en gevallen grafstenen. Ik haalde pas adem toen de mist weg was en ik op koud gras neerveel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Nee!" riep ik toen ik de snatergaai opeens de schreeuw van mijn zusje liet horen.
    Alsof ze ergens zat en daar gemarteld werd, alleen om mij pijn te doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hier heb ik al eeuwen een post voor in word staan, weten jullie dat? *has no life*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    Fayan en Saph kwamen de mist uit, maar ik reageerde er net zo min op als op de uitroep van Prim. Nog steeds piekerde ik over een manier om mijn hart te beschermen, tot een stemmetje in mijn hoofd spottend lachte. Ben je het vergeten? Hou je hart voor jezelf, Cassie. Als je het aan anderen geeft, breken ze het, vertrappen ze het. Dat weet je toch? Dat doen ze toch altijd? Zachtjes zuchtte ik. En ik gaf het stemmetje gelijk.

    Dario
    Ik zag het aan de verandering in haar blik, de verstrakking in haar houding, aan alles. De muur was terug, de muur om haar hart die alles en iedereen buiten hield. Het duurde niet lang voor ze mijn blik opmerkte, en ze glimlachte. Het was niet veel, maar wel genoeg. Genoeg om te weten dat het tussen ons nog hetzelfde was, dat de muur zorgvuldig om mij en Aurora heen was gebouwd – dat ik nog altijd aan haar kant mocht staan. En de manier waarop haar ogen opnieuw veranderden toen hij verder dwaalde vertelde me dat dat niet voor de stylist en zijn partner gold.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [I'm here again*O*]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:11 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    tududuu *alive too, but Brianna is dead, maybe we should let her mutilate* :3


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maar ik leer ook ondertussen, ik reageer dus niet zo snel:W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.