• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan

    Ik had geen idee wat er gebeurde, de mist was dicht en verstikkend, maar voor ik het wist had Saph mijn hand gepakt (ik nam tenminste aan dat het Saph was, want ik kon niets zien), en werd ik meegesleurd net zolang tot we de uit de mist ontsnapten en op een grasveld neerkwamen.
    Hijgend bleef ik op mijn knieën zitten en keek verward om me heen om me te oriënteren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yentl

    Fayan en Saph kwamen de mist uitgestrompeld en ik slaak een zucht van verlichting. Ze leefden dus toch nog, ze waren in ieder geval lang genoeg weg geweest om ons te laten denken dat ze zo ongeveer dood waren. Ik richt mijn blik weer op Prim en kijk haar bezorgd aan.
    'Gaat het?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:15 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Het eerste dat me opviel was Cassie, die opgekruld verder op zat. Trillerig haal ik mijn hand door mijn haar. Fayan lijkt ongedeerd, dat is tenminste iets.
    'Cassie?' vraag ik verward. Ik heb geen idee meer wat waar is en wat een leugen is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dario
    'Iemand gewond?' vroeg Cassie. Haar stem was veranderd, nauwelijks merkbaar. Het was geen vraag meer uit bezorgdheid, maar gewoon omdat het nodig was dat te weten. Het viel me op dat ze nog amper naar de stylist en de andere man had gekeken. Dat veranderde pas toen Saph haar naam riep. 'Ja, ik ben hier,' zei ze rustig. Ze verplaatste Aurora naar haar andere arm en veranderde van houding.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:19 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik sloot mezelf volledig af van de wereld, ik hoorde en zag niks meer. Ik zag slechts herinneringen aan mijn zusje, wiens gil maar in mijn hoofd bleef afspelen. Zouden ze haar echt hebben?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wait, ik pas hem even aan xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Stomme Nederlandsdinges D:
    Stomme Natuurkundedinges D:
    -verborgen "ik ga leren voor morgen"-
    Maar de computer blijft aanstaan, ik reageer alleen héél langzaam:W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aww, oké ):


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    'Volgens mij niet,' mompel ik terwijl ik mijn armen rond Fayan sla. Als alles stopt met draaien onderzoek ik hem, maar hij ziet er gezond uit. 'Wat de hell was dat?' vraag ik vervolgens, geïrriteerd door mijn eigen paniek in de mist.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan

    Ik keek iedereen aan en de meesten leken oké te zijn, behalve Primrose. Aarzelend stond ik op, maak mezelf compleet tegen mijn zin los uit Saph's greep en knielde naast haar neer.
    "Prim?" vroeg ik zachtjes.

    [Ik wist nou niet of ze nu hardop staat te gillen of niet, HAHA, dus ik ging er even van uit van niet 8D]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Marteling,' zei ik kortaf. Geen vrienden meer, hielp ik mezelf herinneren. 'Nogal effectief, geloof ik. We kunnen misschien maar beter verder gaan.' Ik zette Aurora neer en glimlachte naar haar. 'Loop je even zelf, vlinder?' Ze knikte vrolijk. De negenjarige was door alle commotie heen geslapen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Voor een kleine 3 seconden hoorde ik het gegil niet in mijn hoofd, dus hoorde ik Fayan maar half, antwoorden had geen zin, want het gegil ging gewoon verder.
    "Ze hebben haar," dacht ik hardop.
    Ik weet niet hoe ze haar te pakken hebben gekregen, maar het is ze gelukt, ze hebben me weten te raken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Yentl

    Ik word compleet genegeerd door de groep en dat irriteert me. Ze kennen elkaar al langer, maar volgens mij heb ík nu belangrijker nieuws dan gewoon "verder te gaan" aangezien ík zojuist een parachute heb ontvangen.
    'Héél misschien kunnen we beter eerst de boodschap lezen?' zeg ik lichtelijk geërgerd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Ik frons als ik Cassie's toon hoor en sta trillerig op. Daarna loop ik naar haar toe. Zo herinerde ik me het veel te snel opgegroeide maar vrolijke meisje niet.
    'Cass, gaat het wel...?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Lees dan,' zei Dario droogjes, daarmee precies verwoordend wat ik dacht. Saph kwam naar me toe gelopen en vroeg of het ging. Ik knikte en glimlachte kort. 'Ja hoor.' Dario stootte me aan en we liepen met zijn drieën - ik, hij en Aurora - dichter naar de rest toe, waarbij ik steeds blikken op de mist wierp, half verwachtend dat het deze kant op zou komen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:34 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.