• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nathaniel Snow

    Ah gut, de kindjes waren helemaal overdonderd door het feit dat ze éindelijk beseften dat ze weer (of voor het eerst) in de Spelen zaten. Mijn persoonlijke Spelen en de enige Spelen zónder winnaar. Al hoefden ze dat natuurlijk nog niet te weten, ik liet ze nog maar even in de waan dat er hier wel een uitweg voor ze was en dat de vrije wereld op ze zat te wachten. Há.
    Ik drukte op één van de knoppen voor me in de regiekamer waar ik nu zo ongeveer woonde en aan de andere kant van het grasveld verscheen een deur. "Doe geen moeite om meteen naar de deur te rennen," zei ik door de microfoon. "Die zit op slot. Echter, als je de sleutel wilt vinden; begin dan eens bij jezelf."
    Meer dan dat raadsel gaf ik ze niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Staat Jem in de kamer na de graskamer? Waar ze nu doorheen moeten terwijl ze geen sleutel hebben? Of moet ik het even aanpassen, zodat ze naar Jem kunnen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Staat Jem in de kamer na de graskamer? Waar ze nu doorheen moeten terwijl ze geen sleutel hebben? Of moet ik het even aanpassen, zodat ze naar Jem kunnen?


    Nee, ze moeten eerst de sleutel vinden, dan kunnen ze Jem tegen komen ^^ *Gaat voor Saph typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Oh, fijn. Raadseltjes. Ik loop naar de deur toe, ook al zei Snow dat ik dat beter niet kon doen. Dacht hij serieus dat hij ons tegen elkaar zou kunnen keren? Dat ik mensen hier pijn zou doen? Ik knipper een paar keer en neem een teug adem. ik kijk door eht sleutelgat van de deur maar het is compleet zwart. fijn.
    'Dus, iemand een sleutel?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina
    Ze hebben me uit mijn cel gehaald. Daar zat ik omdat ik in opstand kwam tegen het Capitool, waar ik zelf ook vandaan kom. Ik werkte bij een ondergrondse beweging, die gelukkig niet opgerold is, ze hebben alleen mij.. Tot nu toe heb ik nog niets verraden, maar ik moet toegeven dat ze nog niet echt hun best hebben gedaan om me echt goed te martelen. Nu word ik ergens anders heen gebracht. De vredebewakers duwen me door een soort uitgewoond, gebruikt, stuk doolhof, waar een simpel pad overheen is gelegd voor dit soort doeleinden.
    Na wat voor mij heel lang leek maar waarschijnlijk niet meer dan een uur was komen we aan bij een deur. Ik word naar binnen gegooid.
    Er zijn hier een heleboel mensen. Stilletjes ga ik ergens achteraan staan. Waarom zouden zij hier zitten?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan

    Ik controleer mezelf en kom tot de ontdekking dat ik ook geen sleutel heb, dus ik schud mijn hoofd.
    Dan wordt er ineens een ander meisje naar binnen gegooid door een stel vredesbewakers en ik loop meteen naar Saph, volledig op mijn hoede, en pak niet alleen zijn hand maar meteen maar zijn hele arm vast. Wie is dat? En wat doet zij hier?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'En wie ben jij?' vraag ik, een vijandige toon meteen in mijn stem. Ik schrik zelfs als Fayan me vastneemt. Het is belachelijk en ik schud mijn hoofd. Rustig blijven, niet in paniek raken.
    'Sorry, wie ben je?' vraag ik het meisje opnieuw en heel wat vriendelijker. Ik werd nu al paranoide, fijn. Fayan had mijn rechter arm vast, dus sloeg ik de linker arm om hem heen. Wanneer had Snow ons een sleutel kunnen geven? In het doolhof?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina
    'Ik.. ben de grote boze wolf! Nee, mijn naam is Reina, en ik weet niet waarom ik hier zit, ze hadden me netzogoed in mijn cel kunnen laten zitten...'
    Ik laat mijn ogen over de anderen glijden, niemand komt me bekend voor.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Und, Reinakonijna gaat nu slapen, und yesh, c'est moi, de enige echte, und jaah, deze zin heeft tevelveel komma's, und, byeee! (H) (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sure, they all drag me here and then everyone leaves. ._.
    Bye Reina. x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bye bye!

    En dan zitten wij nu zeker vast Lizz? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    We can just find the key and push everyone into the new room and set camp? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay, wait, geef me even een minuutje om naar mijn laptop te verhuizen. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan

    Ik laat Saph's arm los voor ik zijn bloedtoevoer afsluit, maar sla in plaats daarvan mijn armen rond zijn middel, omdat ik hem niet los wil laten.
    Ik vertrouw niets meer in dit gebouw met Snow en ik weet ook niet wat ik moet denken van het nieuwe meisje. Ze lijkt me onschuldig, maar met Snow weet je het maar nooit. Straks is ze een mutilant.
    Ze beweert Reina te heten en zegt daarna iets over over haar cel. Betekent dat dat zij hier al langer zit? En zitten er dan nog meer mensen? Ik weet niet goed wat ik ervan denken moet.
    In plaats daarvan richt ik mijn gedachten op die zogenaamde sleutel die hier ergens moet liggen, om naar de volgende kamer te komen. Ik heb hem niet en Saph ook niet, maar hij moet hier ergens zijn.
    Ik speur de kamer rond en dan valt mijn oog op een klein, zilver voorwerp, dat de sleutel wel moet zijn. Hij ligt in de hoek van de kamer, open en bloot. Ik weet zeker dat die daar eerder nog niet lag.
    Ik tik Saph aan en wijs naar het sleuteltje.
    "Denk je dat er een val omheen zit?" vraag ik zacht.

    [Ik heb even dat stukje maar genegeerd over wat Snow zei over 'bij jezelf' zoeken, want Saph en Fay hebben hem niet en anders zouden we weer vast zitten tot er iemand anders terug is, en zo kon het ook :'D Toch? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen