• Bron

    Mijn vader en ik hebben altijd heel veel discussies over Anonymous. Mijn vader is voor hun acties terwijl ik meestal tegen ben.

    Wat is jullie mening over Anonymous?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:59 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    *mijn vader en ik-

    Ik vind dat boelshit. Ik denk niet dat ze dat zullen doen.
    En anders... Pech voor ons.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom dan op een zaterdag? WAAROM? Stiekem mogen ze me niet :3

    Edit: Waarschijnlijk is het toch geen grap, omdat het op de meeste plekken al 1 april is, terwijl het in Amerika dan nog maar 31 maart is, staat er :3

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:52 ]

    Ja daaaaag, ik heb volgende week toetsweek. Ik zal die lui eens mores leren en wat voor consequenties het heeft om een dictator in opleiding te dwarsbomen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ja daaaaag, ik heb volgende week toetsweek. Ik zal die lui eens mores leren en wat voor consequenties het heeft om een dictator in opleiding te dwarsbomen!


    En nu mag je voor één keertje je dictatorkracht gebruiken om te zorgen dat het niet gebeurt (cat)

    404NOTFOUND schreef:
    Waarom dan op een zaterdag? WAAROM? Stiekem mogen ze me niet :3

    Edit: Waarschijnlijk is het toch geen grap, omdat het op de meeste plekken al 1 april is, terwijl het in Amerika dan nog maar 31 maart is, staat er :3

    1 april is zondag...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    404NOTFOUND schreef:
    Waarom dan op een zaterdag? WAAROM? Stiekem mogen ze me niet :3

    Edit: Waarschijnlijk is het toch geen grap, omdat het op de meeste plekken al 1 april is, terwijl het in Amerika dan nog maar 31 maart is, staat er :3


    Zelfs ik weet dat landen hooguit een dag voorlopen en geen twee xd.
    Zoals Ergela al zei; 1 April is zondag pas.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    We'll see.

    Pfff, ik denk dat je best t internet plat zou kunnen leggen, en misschien heeft Anonymous zelfs de capaciteiten daarvoor, maar ik betwijfel of het ze zou lukken. Daar zijn ze veel te gedesorganiseerd voor.

    Iemand moet trouwens even de code van quizlet opzoeken, ik weet niet meer hoe dat moet D: Dan kun je gewoon naar quizlet als t ze lukt. Ik had ergens nog een plaatje met de codes voor andere sites, zal ik ook wel even opzoeken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Bwa, dat lukt ze volgens mij toch niet.
    Misschien als ze het onverwachts zouden doen, maar niet als iedereen het al dagen van op voorhand weet.
    En alles wat zogezegd op 1 april gaat gebeuren, lijkt me niet echt geloofwaardig. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als dit waar is en het internet er morgen uit ligt, srs. Dan ga ik janken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Als dit waar is en het internet er morgen uit ligt, srs. Dan ga ik janken.


    Ik ook. En hard!


    26 - 02 - '16

    1 april grap, gok ik :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Histoire schreef:
    Bwa, dat lukt ze volgens mij toch niet.
    Misschien als ze het onverwachts zouden doen, maar niet als iedereen het al dagen van op voorhand weet.
    En alles wat zogezegd op 1 april gaat gebeuren, lijkt me niet echt geloofwaardig. :Y)


    Of juist zeggen ze het daarom, dat niemand het geloofd, en daarom ook niet verwacht. (Terwijl ze dat wel doen natuurlijk)
    Dat soort mensen denken dat ze onoverwinnelijk zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aurelia schreef:
    1 april grap, gok ik :'D.


    1 april is op zondag..


    26 - 02 - '16

    Omg.. Ik hoop van niet.. Een dag geen quizlet!


    Don't be like the rest of them, darling