• Bron

    Mijn vader en ik hebben altijd heel veel discussies over Anonymous. Mijn vader is voor hun acties terwijl ik meestal tegen ben.

    Wat is jullie mening over Anonymous?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:59 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Everdeen schreef:
    Als dit waar is en het internet er morgen uit ligt, srs. Dan ga ik janken.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nou dan krijg ik mijn verajardagskaarten via de mail dniet.(huil) ahah nee ik kan toch niet online


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yeah right :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Één woord: Bluf!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dan ga ik hun uitschelden de dag erna


    if you do it right no one can say that you fail

    hoe ga je dat doen AngelWolfxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik hoop dat ze het doen. ja je kan janken dat je wil, boeit mij niet.

    niet alleen voor hun redenen, maar om jullie allemaal eens te tonen hoe afhankelijk we zijn geworden van sociale media en telecomcomunnicatie. We kunnen niet meer zonder, althans, dat is wat de maatschappij en media ons wil doen geloven.

    dus ergens hoop ik dat ze het doen. (kan ik mij misschien ook beter concetreren voor mijn parcieel examen XD)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als ze het doen:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gabumon schreef:
    (...)

    en ik op me sims poppetjes


    Omg.. Jeah! Dankje voor de tip :Y)
    Hmm.. Ik heb zoizo wel internet nodig..
    Ik moet boekverslag inleveren.. En het boek heb ik niet eens opengeslagen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ach ja, ik laat ze lekker hun gang gaan, zolang boeken bestaan is het voor mij best. Ze kunnen toch gemakkelijk het internet plat leggen, het kan ook gewoon een bluf zijn, maar dat betwijfel ik, maar het kan ook een vroege 1 april-grap zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oké, vandaag is het 31 maart - ook in Amerika. Ik zit nog steeds op het internet?

    hahhaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Goulding schreef:
    Oké, vandaag is het 31 maart - ook in Amerika. Ik zit nog steeds op het internet?


    Ze zeiden geen tijd, dus tja..het kan van alles zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Geloof je daar nog steeds in"S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Geloof je daar nog steeds in"S


    Jup.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.