• Bron

    Mijn vader en ik hebben altijd heel veel discussies over Anonymous. Mijn vader is voor hun acties terwijl ik meestal tegen ben.

    Wat is jullie mening over Anonymous?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:59 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Het internet platleggen? Onmogelijk. Anon kan wat uitvoeren met DDoS, maar het internet kan je niet DDoS'en. Seriously guise...


    Roses are red, so far is true, but violets are purple and not f'n blue!

    Doomsayer schreef:
    Het internet platleggen? Onmogelijk. Anon kan wat uitvoeren met DDoS, maar het internet kan je niet DDoS'en. Seriously guise...

    Lololololol, een paar jaar geleden was het hun al bijna gelukt. Ze hadden 9 van de 11 hoofdservers (waarop al het internet verkeer wordt omgeleid) plat gelegd. Daardoor werd het internet ongelofelijk langzaam. Anonymous is in de tussentijd veel groter geworden, ook vanwege de acties tegen SOPA en ACTA. Als ze dit daadwerkelijk doorgaan voeren (waar ik persoonlijk vanuit ga) ben ik er vrij zeker van dat het ze dit keer wel lukt.

    En btw, het internet kun je DDoS'en. Je hoeft alleen de hoofdserver neer te krijgen, meer niet. Dan zal de rest ook niet werken (cat).

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 12:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat zou zo gemeen zijn als ze dat gaan doen. Ik bedoel, ik gebruik internet niet alleen voor de lol maar ook voor school en ik heb internet dit weekend echt nodig


    Physics is awesome

    Lolfaal het is morgen 31 maart, negeer m'n voorgaande reactie maar ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vidia schreef:
    (...)

    1 april is op zondag..

    Zie de post voor deze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Everdeen schreef:
    Als dit waar is en het internet er morgen uit ligt, srs. Dan ga ik janken.

    ICANN DDOSen? Gaat ze niet lukken.

    Dan kan ik me wel eindelijk concentreren op mijn proefwerkweken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Dan kan ik me wel eindelijk concentreren op mijn proefwerkweken.


    en ik op me sims poppetjes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    en ik op me sims poppetjes


    Sims!!!
    Oké, ik ga me morgen niet concentreren op mijn proefwerken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    TheRumIsGone schreef:
    Omg.. Ik hoop van niet.. Een dag geen quizlet!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Rajah schreef:
    Dan kan ik me wel eindelijk concentreren op mijn proefwerkweken.


    The odds are néver in our favor.

    Ik hoop van niet! hoe moet je in godsnaam een dag zonder quizlet overleven?!


    ~Live your life!~

    Rajah schreef:
    (...)

    Sims!!!
    Oké, ik ga me morgen niet concentreren op mijn proefwerken.


    Haha, oeps? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgens de videoboodschap van Anonymous, waarvan de authenticiteit niet kan worden nagegaan, zullen alle websites morgen een foutmelding geven. Zelfs als ze het voor elkaar krijgen, is de actie tijdelijk. De stem van Anonymous belooft dat gewone individuen niet gedupeerd worden: 'Vergeet niet dat het om een protestactie gaat en dat we niet de dood van internet willen'. Waarom zouden ze ook? De organisatie zelf bestaat uitsluitend op het internet.
    ik hoop dat wij de gewone individuen zijnxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.