• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rossella.

    "En bedankt, mag ik je er op wijzen dat jou kont dikker is?" Zegt hij dan. "Klopt, maar ik krak niet door mijn stoel heen" Zeg ik bijdehand. Het is zo leuk om Jason te pesten. Dat heb ik al gedaan vanaf het begin dat ik in de crew kwam.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Ik weet het,' mompel ik.
    Oké en ik vraag Rossella wel even. 'Rossella kom je even mee?' Vraag ik. 'Ik moet even iets bespreken.'

    Artemis Eliza
    'Dan vergeten we het niet,' zeg ik. 'Ik heb alleen geen zin om er weer over in discussie te gaan.'
    James vraagt of Rossella even meekomt. Waar zou dat over gaan?


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Rossella kom je even mee?" Vraagt Jason opeens, "Ik moet even iets bespreken". "Als het over mijn dikke reet gaat, blijf ik liever zitten" Grap ik, maar sta toch op. Waar zal het over gaan?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Dankje want zo ken ik haar echt niet en jij ook niet. Ik zag Eliza verbaasd kijken toen Jason Rossella vroeg om mee te komen en ik wees onopvallend naar Summer die afwezig in het vuur staarde. "Discussies zullen we niet meer krijgen dat beloof ik je"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Rossella loopt mee en ik let erop dat we maar net buiten gehoorsafstand zijn. 'Zou jij even met Summer kunnen praten?' Vraag ik. 'Ik en James merken dat ze nogal afwezig is en misschien is het meer een meidending dus jij lijkt de aangewezen kandidaat om te kijken wat er is. Maar doe alsjeblieft niet te opvallend, vraag het gewoon in de slaapzaal ofzo.'

    Artemis Eliza
    Ik knik als ik zie dat hij naar Summer wijst. 'Oké, laten we nu gewoon van het kamp gaan genieten,' zeg ik. 'We zitten vlak bij de zee, er zijn veel gezellige mensen en er is een kampvuur, beter kan bijna niet meer.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:57 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Squib en DracoMalfoyx kunnen jullie perso's de volgende dag ook even met andere perso's lol maken x'D. Anders worden ze een beetje buitengesloten :$. Iedereen trouwens, je kan ook gewoon op iemand afstappen hea :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@xMirrorMan ja hoor, ze zitten nu nogal in een belangrijk non-verbaal gesprek, er zijn alleen maar weinig anderen veel online]


    Remember to be ridiculous.

    ( @xMirrorMan is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Zou je even met Summer kunnen praten? Ik en James merken dat ze nogal afwezig is en misschien is het meer een meidending dus jij lijkt de aangewezen kandidaat om te kijken wat er is. Maar doe alsjeblieft niet te opvallend, vraag het gewoon in de slaapzaal ofzo" Vraagt hij. "En dat vraag je aan iemand met een dikke reet? Nee grapje, ik doe het wel hoor" Zeg ik en glimlach even. Even knijp ik mijn ogen tot spleetjes. "Ben jij niet stiekem..." Grap ik serieus en grinnik dan even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Je zult wel gelijk hebben" zei ik glimlachend.
    Wetend dat het altijd beter kon.
    "Trouwens ruikt mijn shirt dan zo erg naar de zee? " vroeg ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Ben ik stiekem wat?' Vraag ik. 'Superhot? Nee dat ben ik niet stiekem, onhandig? Ook al niet. Alvast bedankt trouwens.'

    Artemis Eliza
    'Ik heb altijd gelijk,' zeg ik en ik ruik even aan zijn shirt. 'En ja, je ruikt helemaal naar zee maar dat is niet erg want de zee ruikt lekker.'

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:03 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Ben ik stiekem wat?" Vraagt hij "Superhot? Nee dat ben ik niet stiekem, onhandig? Ook al niet. Alvast bedankt trouwens." - "Geen dank en vind je Summer stiekem leuk? Anders let je niet zoveel op haar" Zeg ik dan met een lichte grijns op mijn gezicht. Nu ik het er toch over heb. Ik heb maar één keer een echt serieuze relatie gehad die anderhalf jaar duurde. Verder vind ik niet zo snel iemand leuk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Hoor ik jaloerzie?' Vraag ik. 'Je weet toch dat ik alleen van jou houdt Rossel?'
    Ik sla mijn arm om haar heen. Je kan me zien als een mislukte nepplayer maar ik houd er gewoon van om Rossella een beetje te plagen. 'Even sirieus, nee, James merkte het op.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Mh bijna altijd klopt wel " zei ik en was alweer diep in gedachte verzonken. "Oke dan is het goed" zei ik erna. "Trouwens wie heeft er zin in wat muziek" vroeg ik want ik had echt behoefte om weer is een keer gitaar te spelen. Erna keek ik naar Jason "Wat merkte ik op?"

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Ja ik' zeg ik enthousiast. 'Ga je weer gitaar spelen?'
    Ik ben dol op muziek en moet me inhouden om niet in mijn handen te gaan klappen als een klein kind.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:17 ]


    Remember to be ridiculous.