• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Ik was er met mijn gedachte niet meer bij tot ik Jason hoorde kreunen wat zijn opdracht was. Ik keek op en zag zijn marshmallow in het vuur lag "Dat is je verdiende loon" zei ik
    met een lach
    Wees gerust maar je helpt mij straks dan ook seinde ik terug. "Zullen we eerst iets makkelijks verzinnen want anders is het ook niet leuk" stelde ik voor

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James
    'Zeg nou gewoon wat ik moet doen,' grom ik. 'Maakt me niet uit of het me vernedert of niet.'
    We zien nog wel

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:48 ]


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Je moet mij niet aankijken want ik heb geen ideeën" zei ik.
    Wees blij dat ik je helpt seinde ik. "Trouwens als je zo door gaat help ik je niet" mompelde ik en dacht even na over een opdracht. "Trouwens ik maak vandaag de foto's" zei ik en pakte de camera van Summer

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik kan nou eenmaal niets beloven als ik informatie wil. 'Komt er nou nog iemand met een idee of blijven we hier tot drie uur 's nachts zitten?' Vrag ik en niemand heeft iets gemerkt van het kleine gesprek dat ik en James intussen hebben gevoerd.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Informatie krijg je en trouwens je weet wat ik denk. "Zal ik anders maar een opdracht verzinnen voor je" zei ik en dacht gelijk na over een opdracht terwijl
    ik wachtte op antwoord

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Inderdaad, je slaapt vanavond niet voor ik het antwoord op de vraag weet Jamie Ik gebruik express Eliza's bijnaam voor hem. 'Doe maar, iemand zal toch met een idee moeten komen.'

    [ik ben heel even weg]


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Komt er nou nog iemand met een idee of blijven we hier tot drie uur 's nachts zitten?" Vraagt Jason. "Zal ik anders maar een opdracht verzinnen voor je" Stelt James dan voor. "Doe maar, iemand zal toch met een idee moeten komen" Antwoord Jason dan. Ik ben niet echt goed in het verzinnen van opdrachten dat laat ik wel lekker aan andere over.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Ik wierp hem een dodelijk blik toe. "Ik weet nu echt even niets. Kom op zeg help is verzinnen" zei ik tegen de rest. "Anders gaan we gewoon door en komen we er straks op
    terug" stelde ik voor

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Ik weet nu echt even niets. Kom op zeg help is verzinnen anders gaan we gewoon door en komen we er straks op terug" Stelt James voor. Ik knik. "Dat doen we wel, ik ben niet echt goed in verzinnen" Zeg ik instemmend en let weer op mijn marshmallow.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Dat doen we wel, ik ben niet echt goed in verzinnen" Zegt Rossella en richt zich weer op haar marshmallow. Ik kijk Jason aan
    nu kom je ermee weg maar ik kan je niet iedere keer redden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik hoef niet gered te worden, volgens mij heb ik het vermogen om jou in een ingewikkelde situatie te proppen want als je helemaal niets voor haar voelt kan je ook gewoon nee zeggen. Ik kijk hoe iedereen de marshmallows van de anderen te lijf gaat.

    Artemis Eliza
    Ik heb het idee dat James' en Jasons worden meer inhouden als je in eerste instantie zou denken. Ik heb James belooft om me er even buiten te houden maar ik wil zo graag weten wat er nou aan de hand is.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik had je ook gewoon een opdracht kunnen geven en je hebt gelijk maar weet je ach weet je wat laat het eigenlijk ook maar.
    Ik keek naar het kampvuur terwijl ik nadacht over deze dag wat er allemaal precies was gebeurd en dacht na over wat er allemaal nog zou kunnen gebeuren

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik glimlach naar James. Als je gewoon antwoord had gegeven had je nu geen last van me gehad. Ik kijk de kring rond en zie dat mensen elkaars marshmallow aanvallen. Ik laat James' marshmallow nu mt rust, dat kan hij als helpen zien.

    Artemis Eliza
    Ik probeer Summers marshmallow van haar stokje af te wippen. Ze heeft alleen al snel door dat ze op mij moet letten waardoor het bijna onmogelijk wordt om haar marshmallow uberhaupt aan te raken.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Als je eigenlijk gewoon nadenkt weet je het antwoord al. Ik keek rond en zag dat hij mijn marshmallow met rust liet. Bedankt seinde ik en kreeg weer een glimlach op mijn gezicht. Alleen niet wetend voor hoe lang


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Ik zat een beetje verveeld naar het vuur te staren tot op een moment iemand mijn marshmallow in het vuur wou gooien. Dit kon maar een iemand zijn namelijk Eliza. Aangezien ik geen zin had in een opdracht hield ik haar goed in de gaten en probeerde ook gelijk haar marshmallow in het vuur te gooien


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer