• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar is Nathaniel trouwens?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    'Ga dan.' Adelynn staat er nog steeds en zodra ik de knap loslaat sluit de deur weer. 'hij is waarschijnlijk in zijn kamer. Je weet de weg Adelynn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella schreef:
    Waar is Nathaniel trouwens?

    In de bedieningskamer en is van plan Yentl te vermoorden (no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    Behoedzaam liep ik verder, verplaatste Aurora naar mijn rug en trok opnieuw de messen. Tot mijn grote verbazing leek het echter geen val te zijn, maar een gang met deuren. De uitgang? Ik moest toegeven dat ik enigszins op zoiets had gehoopt, aangezien Snow er niet voor leek te hebben gezorgd dat de deur openging, maar dat Jem het was geweest. Toch leek het te mooi om waar te zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga eten D: Tot zo!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik wierp een blik naar Jem, en knikte even. Met een zucht streek ik mijn lange, zilverblonde lokken uit mijn gezicht, en schoot naar het kantoor. Mijn gezicht verstarde toen hij er niet was, waarna ik naar één van de kasten schoot.
    Het hangslot trok ik er vanaf zonder er naar om te kijken, waarna ik met een ruk de deuren opende. Een glans gleed over mijn lichtbruine, groengespikkelde ogen toen ik de ruimte collectie messen zag. Ooit waren dit mijn messen geweest. Nou ja, zo gebruikte ik ze. Eigenlijk was het Nathaniel's collectie.
    Ik greep drie kleine, zilverkleurige werpmessen, en stak die door mijn riem.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 18:43 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathaniel Snow
    "Geen materialen? Ik heb mijn mes en meer heb ik niet nodig," Ik haal mijn mes nogmaals tevoorschijn en beweeg hem langs haar ogen, zodat ze het gekartelde lemmet onmogelijk kan missen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yentl

    'Oh,' zeg ik. 'Ik dacht dat je meer te bieden had dan een armzalig mesje.'
    Normaal had ik dit niet gedurfd, maar nu, misschien omdat ik toch dood zou gaan, kon het me eigenlijk vrij weinig uitmaken dat ik de president tegen wie ik me jarenlang had verzet uitdaagde.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    ik laat eht knopje los en de deur slaat dicht. Ik zit alleen in de kamer, maar de rest is er tenminste uit. Het kabn me zeer weinig schelen. ik leun mijn rug tegen de muur en wacht rustig af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Onwillekeurig grijp ik nog een groter mes, waarna ik me omdraai en naar Nathaniel's bureau loop. Mijn blik gaat over de tv-schermen, waarop verschillende mensen - vooral bewakers - te zien zijn.
    Uiteindelijk vind ik Nathaniel. Samen met één van de rebellen, wiens naam ik nooit echt heb gehoord. Net zoals de rozeharige man, wie ik op een ander scherm zag maar wiens naam ik ook niet wist.
    Boven het scherm stond in hanenpoten "Controle kamer". Ik gromde binnenmonds. Net een kamer die ik moest gokken.
    Soepel glipte ik langs het bureau heen, de gang op. Ik sloeg af naar rechts, mijn katachtige ogen hielden de ruimte voor me strak in de gaten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ga douchen :W
    Waarom moet ik daar altijd van die momenten voor uitkiezen wanneer er iets gaat gebeuren? (no_chears)
    Nou ja, doeg*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    People?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (cat) Lautjuh?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar als Lisanne nu weggaat dan kan ik even niks meer met Nathaniel, right?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    .. *O* ?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Do you believe monsters are born or made?"