• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl
    'Toevallig ben ik hier vrij vaak onder jouw neus geweest, voor het geval dat je het nog niet door had,' zeg ik. 'Hoe kon ik anders de knop weten waarmee ik Wells het spel zelf in gooide?'
    Dat dat eigenlijk de enige knop was waarvan ik de functie wist, zei ik maar niet.
    Blijven praten, schiet het door mijn hoofd.
    'Maar ik begrijp dus dat ik hierdoor geen kans meer maak. Hoe ben je van plan me te vermoorden?' vraag ik zo luchtig mogelijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Zijn stem was twijfelend en zacht, het zorgde er voor dat ik hem het liefst in mijn armen wou trekken. Maar dat zou hem alleen bangmaken. en toch bood hij ons een tweede kans aan... na alles wat ik had gdaan wilde hij niet opgeven.
    'Natuurlijk,' fluister ik terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    "Dat zou je op allerlei manieren hebben kunnen uitvinden," antwoord ik. Ik leun tegen de deur, heb geen haast. Vanaf hier kan ik op verschillende schermen naar de groep kijken, waar het nu even rustig is. Dat krijgen ze straks driedubbel terug, dus ik maak me geen zorgen.
    "Je had Wells kunnen dwingen het je te vertellen, om maar iets te noemen."
    Hij was best zwak. Tenminste, ik had hem altijd met gemak kunnen manipuleren. Hup, mes tegen de keel en hij deed wat ik zei. Na een tijdje deed hij het vrijwel vrijwillig, hoefde ik er niet eens meer naar te vragen.
    "En hoe ik je ga afmaken? Oh, wat denk je zelf, Yentl?" ik lachte mijn duivelse grijns. "Langzaam en heel, heel erg pijnlijk, precies zoals je het verdiend."

    Fayan
    "Ik hou van je, Saph. Heel veel en voor altijd, wat er ook gebeurd," daar viel dit incident ook onder. Het was gebeurd, maar het was niet Saph geweest die het had gedaan. De Arena, de stress, de chaos, het tekort aan voedsel, slaaptekort enzovoorts hadden dit veroorzaakt. En wie had dát veroorzaakt? Juist. Onze geliefde Nathaniel Snow. Hij had ons zover gekregen en we hadden het niet eens door. Maar hij zal mij nooit kunnen laten stoppen met het houden van Saph, gewoon, omdat Saph mijn leven is en ik nu met de seconde meer besef hoeveel hij voor mij betekent en hoe godsonmogelijk veel ik van hem hou.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yentl
    'Ik denk niet dat hij het me als oud-soldaat zou vertellen, en ik ben ongewapend, terwijl hij waarschijnlijk honderden wapens onder zijn stoel had zitten, of iets dergelijks. Híj had míj dus zo om kunnen brengen. Zijn fout was dat hij dacht dat hij toch alle tijd had, net als jij nu, hè?' zeg ik tegen Snow, die zo te zien écht denkt dat hij alle tijd van de wereld heeft. 'En om eerlijk te zijn ben je vrij voorspelbaar. In de arena kon ik ongeveer jouw gedachtegang volgen en bedenken waar jíj, of Wells de uitgangen had geplaatst. Net zoals ik van te voren had kunnen weten dat mijn dood langzaam en pijnlijk zou gaan worden.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Dit verdien je niet, schiet er door mijn hoofd. Lieve, lieve Fayan met zijn koppigheid, positieve instelling en eeuwige liefde. Je verdient hem niet.
    'Ik hou ook van jou,' fluister ik terug. 'Wat er hier ook gebeurt, niets of niemand kan die gevoelens bevechten.'
    Want nooit had ik deze gevoelens gehad die fayan vanaf het begin bij me losmaakte. Toen ik in deze zelfde mentale staat was, was Fayan het enige dat echt tot me doordrong. Zelfs als ik hem doodsbang maakte was hij er nog. Hij was gewoon geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hello, darlings. Wat heb ik gemist?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    [Hello, darlings. Wat heb ik gemist?]


    Iedereen weet nu dat Jem voor Snow werkt(e), Saph heeft fayan en zichzelf neergestoken, cassie heeft ze opgelapt en Snow is yentl aan eht pesten. ^^ we zitten in een rust kamer met zon en een meer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Die woorden waren genoeg om heel voorzichtig mijn armen om hem heen te slaan en hem tegen me aan te trekken, waar mijn blik weer viel op het verband om zijn borst.
    "Je mag jezelf nooit meer wat aandoen, Saph," al zou ik precies hetzelfde hebben gedaan moesten de rollen omgedraaid zijn geweest.

    Nathaniel Snow
    "Is dat zo?" vraag ik en met twee stappen sta ik bij het bedieningspaneel en ram mijn vuist op een knop, waardoor er even een onheilspellend geluid klinkt in de Arena voor het op slag nacht is, met hevige bewolking zodat ze geen sterren en maan hebben en overal uit het bos de geluiden klinken van nachtdieren. Roofdieren. Hongerige roofdieren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    Iedereen weet nu dat Jem voor Snow werkt(e), Saph heeft fayan en zichzelf neergestoken, cassie heeft ze opgelapt en Snow is yentl aan eht pesten. ^^ we zitten in een rust kamer met zon en een meer


    *slaat zichzelf hard8 Waarom heb ik juist het leuke gemist?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eh, rustkamer? Not anymore... I'M SORRY, maar Yentl vroeg erom 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet weer weg, sorry dat ik Snow daar met Yentl achterlaat(no_chears)
    Doeeeei<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    'Dat is denk ik ook niet nodig,' antwoord ik nerveus. Verdomde Snow. Ik omarm Fayan snel maar warm, waarna ik met moeite op sta. Jem zie ik het koude water uitklimmen en verdomd snel ook. In het water zwemmen grote schaduwen rond en de geluiden rond on zijn niet echt vriendelijk.
    'Iedereen bij elkaar blijven!' zonder Fayan los te laten stuur ik de gehele groep bij elkaar. Ik grijp mijn mes terug, Cassie kan eht wel leuk afpakken maar ik ga het verdomde ding toch nodig hebben, waarna ik de tweede terug geef aan Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    In een groepje stonden we bij elkaar, om ons heen kijkend in een poging iets te zien. Maar wij waren mensen, geen nachtdieren, en onze ogen waren nog niet gewend aan het duister. Die van de wezens waren nu waarschijnlijk op hun sterkst.
    Overal om ons heen waren geluiden. Ver weg, in het bos, of heel dichtbij, in het meer. En het waren verschillende geluiden, van verschillende wezens. Ergens links van me hoorde ik gestamp dat de vloer deed trillend, terwijl er van rechts iets kleins door de groep zoefde.
    Als het er nu één was geweest, dan hadden we kunnen vluchten, net als voor de schorpioenen, maar dat was nu geen optie meer. We konden alleen blijven staan, onze wapens gereed houden en heel hard hopen dat we niet aangevallen gingen worden. Wat vanzelfsprekend wel gebeurde.
    Mijn ogen raakten aan het donker gewend en ik zag iets bewegen in mijn linkerooghoek. In een reflex draaide ik mijn hoofd naar het toe en klemde mijn vingers om de twee dingen die ik vasthield: Saph en het mes.
    Het was een beest zoals ik nog nooit gezien had, dat onmogelijk in de natuur kon bestaan. Het leek een zoutwaterkrokodil, maar hij was huidkleurig, had geen schubben en geen ogen. In plaats daarvan was hij van top tot teen bedekt mijn vlijmscherpe tanden en stekels.

    [Sorry, late post, moest even mijn longen weer van de grond oprapen. Jeez. Kun je sterven van hoesten? o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    We stonden in een groep, een circkel met onze ruggen naar elkaar toe. Het was het slimste, zo kon niemand van achtere aangevallen worden. Fayan draaide half waardoor ik meegrtrokken werdt en ik snapte direct waarom.
    zonder twijfelen haalde ik uit naar eht beest, waardoor ik een krasje maakte op de harde, stekelige huid van het dier.
    Een krasje. Je hebt een vlijmscherp mes en je weet net een krasje te maken, Saph
    Geïrriteerd geef ik het beest nog een schop na in een poging om het dier weg te krijgen van Fayan.

    [ik hoop het niet o.o i don't want you to die!
    Geef niet, ondertussen was ik bezig emt mijn nieuwe RPg idee. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    "Nou, kom op dan," de stem van Snow, die we al een aantal dagen niet meer gehoord hadden, schalde door de ruimte. "Laat eens zien wat jullie kunnen. Vecht jezelf een weg naar de uitgang." De uitgang? Maar die was hier toch niet? Ik keek om me heen en daar, links, daar was de uitgang. Aan de overkant van het meer zat een deur, die open een kiertje openstond. Door het kiertje kwam licht. Ik had geen idee wat daarachter zat, maar daar moesten we heen.
    "Let wel, kinders, jullie krijgen welgeteld vijf minuten om daar te komen. Zo niet, dan sluit ik de deur weer en dan hebben mijn huisdiertjes binnen een kwartier weer een gevulde maag. Tik tak."

    [Tell me :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen