• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    De man spluttered wat terug en probeert naar de oever te zwemmen en ik geef op. Met een laatste vuile blik naar de man loop ik bijna automatisch terug naar Adelynn, waat ik op de grond neerplof. De man in eht water smijten was pijnlijk geweest, maar mijn woede had ik niet kunnen beheersen. Het was meer woede voor Nathaniel, maar die zou altijd buiten mijn bereik zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *heeft net een hele post getypt, topic vol. GOD DANGIT. Moment, moet hem opnieuw typen ._.*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorry Lau. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ..Ik moet eten.

    "Die zit lekker te computeren" < vriendin van m'n vader.
    *krijgt beeld in hoofd van vijfjarig kind dat paardenspelletjes speelt*
    Damn.

    Ben over halfuur/driekwartier terug *O* <3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    asdkojofg *Brainstorming*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    Oké, Nathan, even nadenken nu. Je Gamemaker wordt op het moment half verdronken door je handlanger, waarvan ik niet zeker weet of ik hem nog wel zo vertrouw. Nou ja, niet dat ik dat ooit deed, maar ik moet hem in elk geval maar niet meer inlichten over eventuele plannetjes, gezien het feit dat hij me wat teveel met Adelynn praat, dat rare gemuteerde nutteloze kind, dat mijn moord beraamt.
    Het liefst zou ik ze allebei martelen tot het uiterste, maar omdat één of ander klein meisje nu mijn bedieningskamer bezet houdt, kan ik niets meer met de Arena doen.
    Gefrustreerd sta ik op, pak een aantal van mijn meest geliefde wapens van de kast en been daarna met ferme stappen naar de bedieningskamer. Ik mag maar hopen dat ze hard kan rennen.

    [Sorry dat ik niets kan doen nu met de Arena. Maar ik dacht dat Snow dat dus allemaal deed, maar er is dus schijnbaar een andere bedieningskamer met een Gamemaker of zo, didn't know that, dus dat moet Snow eerst weer even in zijn bezit krijgen.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Dat is goed hoor Lau ^^ :Y) en nu iets bedenken met Saphje and Fay...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Met een zucht kroop ik tegen Fayan aan. Het water golfde nog steeds om ons heel en ik voelde de vele wonden nog maar nauwelijks. Jem en Adelynn zaten samen en ik vertrouwde het voor geen cent... Cassie sloot zich steeds meer af.. en nu was Yentl verdwenen en stond de hoofdspelmaker hier. ik stond letterlijk op het punt van instorten.
    'Het spijt me,' mompel ik naar Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Verbaasd ga ik overeind zitten en kijk Saph aan.
    "Het spijt je? Wat spijt je?" vraag ik ongelovig. Hij hoefde zich echt nergens voor te verontschuldigen, want hij had niets, maar dan ook niets fout gedaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Dit alles. de helft van de tijd weet ik niet eens wat ik doe, Fayan. Als ik dat wel wist waren we er nu misschien niet zo slecht aan toe...'
    Ik trek nog wat glassplinters uit mijn arm en zucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben er weer*O*
    Haul Wells

    Ik kom boven en proest wat water uit.
    'Waar was dát in godsnaam voor nodig? Ik zit nu toch in hetzelfde schuitje als jullie, ik kan niets meer doen,' zeg ik woedend tegen Jem, die me vaag bekend voorkomt. Ik zie hem wel eens rondlopen.
    Ik wrijf me een beetje droog en werp ze nog een woedende blik toe.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan
    "Saph, lieverd, jij hebt ons door de meeste kamers geloodst, zonder jou zouden we hier niet zitten," Ik ga recht overeind zitten en neem zijn gezicht in mijn handen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @ Peacekeeper

    Jij speelt Yentl toch? Anyways, Snow is onderweg naar haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yentl

    Ik schrik op van harde voetstappen die door de gang galmen. Dat kan maar één ding betekenen: Snow heeft me door.
    Ik kijk om me heen, op zoek naar een schuilplaats, besluit dat die onvindbaar is en dat ik me maar beter zo dapper en niet bang mogelijk kan opstellen, dus ik open de deur met een grote glimlach.
    'Hallo, meneer de president. Is er iets?' vraag ik onschuldig, proberend mijn angst niet prijs te geven.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    'Ik wou dat ik ons naar de fucking uitgang kon loodsen,' mompel ik alleen, terwijl ik tegen fayan's zachte handen leun. ik kijk even richting de hoofdspelmaker die inmiddels het meer uit is. Zelfde schuitje, ja ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.