• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]
    REST KOMT ER AAN

    alvast nieuwe topic, PAS GEBRUIKEN ALS DEZE VOL IS!!
    klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:48 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Annabeth

    'Woow...' fluister ik en kijk om me heen. Het is een open plek, de zon schijnt en her en der staan bomen. Overal rennen mensen rond die aan het trainen zijn. 'Dit is echt prachtig.' zeg ik tegen niemand in het algemeen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Wie zijn 'wij'?" Fluistert Finn.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Misschien denkt hij dat hij met meerdere is." Lach ik even.
    We komen aan bij een open plek.
    "Whohoow!" Roep ik uit met open mond.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn
    "Hahahahaha."

    Leraar
    "Dit is een serieuze zaak, jongeman."

    Elizabeth

    Ik kijk bewonderend rond op de open plek, alles lijkt zo mooi en zo raar tegelijk, vooral toen de leraar zij dat we hier zouden gaan trainen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Ik lachte Finn even uit na de woorden van de leraar, en keek toen rond. ''Prachtig'' mompelde ik, en vroeg me af hóé ik hier kon trainen met gedachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik grinnik even wanneer de leraar Finn op zijn kop geeft.
    "Eliza! Mooi hé." Roep ik naar haar.
    Jij bent alleen mooier! schreeuwt mijn gedachte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Eliza! Mooi hé'' hoorde ik Darryl roepen. 'Jij bent alleen mooier!' klonken zijn gedachten, en mijn uitdrukking veranderde van verwonderd naar gekwetst. Ik besloot weg te lopen van het groepje, en de plek een beetje te verkennen. Schijt aan wat de leraar zegt, ik trek het echt niet meer bij die twee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Eliza! Mooi hé' Hoor ik Darryl naar me roepen,
    'Ja inderdaad!' Roep ik terug terwijl ik me naar hem omdraai.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leraar
    'Maar eerst gaan jullie omkleden, daar ligt jullie kleding . ga je gang.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik pakte het kleding, en beende weg. Mijn hele humeur was verpest nu. Ik liep naar een plekje wat er best afgelegen uit zag, en kleedde me vluchtig om.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik glimlach breed naar Eliza.
    "Omkleden?" Ik kijk de leraar aan.
    "Waarom omkleden?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leraar
    "Ik ben Vincent [ALS IEMAND EEN BETERE NAAM WEET, ZEG HET DAN.]. Jullie zullen verblijven in dit bos."


    [ Ik doe weer toekomstige tijd hahaha]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:59 ]

    Elizabeth'

    'Wat? Hier blijven?' Vraag ik aan de leraar die zich had voorgesteld als Vincent, hoezo hierblijven?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Ik beende weer terug naar de groep, omgekleed en al. Het waren rare kledingstukken, maarja. ''Doe het nou maar'' snauwde ik, terwijl ik tegen een boom ging leunen.
    Het kon me even allemaal niks meer schelen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth

    Ik pak mijn kleding en ga ergens staan waar niemand mij kan zien. De kleding is super gaaf, echt heel mooi. Als ik het aan heb, merk ik dat het precies past. Ik voel aan mijn zwaard en mijn pijl en boog die er bij zaten. 'Nice...' fluister ik en ik grijns. Dan loop ik weer naar Vincent.

    [Vincent is wel goede naam hoor]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel