• Ik en Cagress hebben dus besloten samen een verhaal te schrijven, nu hebben we dus een aantal ideeën en vroegen ons af, welke is het leukste om mee door te gaan? Sommige verhalen kunnen bekend voorkomen, dat komt omdat ik daar waarschijnlijk al eerder aan geschreven heb, andere verhalen zijn weer gebaseerd op serie’s, maar daar gaat het niet op lijken. (:

    1)

    […], beroemd fotograaf en pas aangenomen bij [tijdschrift] heeft alles wat ze wilt in handbereik. De
    celebrity’s, het geld, de wilde avonden, alles. Totdat ze op een avond iets te ver gaat en de volgende morgen niks meer weet, behalve dat rare en vooral vreemde briefje op haar nachtkastje, als afzender [naam/letter]. [...] denkt vooral dat het een grapje is en gaat door met haar luxueuze leventje, maar wat als ze steeds vaker wordt lastig gevallen? En wie is die aardige en vooral lieve jongen die haar probeert te helpen?


    2)
    De leerlingen van [schoolnaam] zijn geschokt als ze horen dat er een moord op hun school is gepleegd en dan al helemaal als de politie tien leerlingen als hoofdverdachten ziet. De school zorgt ervoor dat alle tien de leerlingen op de avond van het schoolfeest tot zeven uur ’s ochtends moeten nablijven, enkel de conciërges’s en het schoolhoofd op school, in de hoop dat de dader toegeeft.

    Maar wat als geen van de tien leerlingen ook maar iets met de moord te maken heeft en de dader zich ondertussen nog in de school bevind – klaar om te moorden? Komen de tien onschuldige leerlingen er op tijd achter, zodat er niet nog meer doden vallen?


    3)
    Clovehill is een klein plaatsje, gelegen tegen de zuidelijke kust van Amerika. Een plaatsje waar iedereen elkaar kent en roddels als een gek de rondte gaan. Er wordt hier nooit gesproken over vieze buren, tenzij ze niet meeluisteren natuurlijk. Er is geen enkele plaats op aarde waar het gras groener is dan in Clovehill, alles is er perfect. Op een aantal kleine dingen na…

    Al sinds kleuterzijnde zijn [..], [..], [..] en [..] beste vriendinnen. Geen geheim dat ze van elkaar niet weten, alles vertellen ze aan elkaar. Totdat [..] van de ene op de andere dag spoorloos verdwijnt en de drie overgebleven vriendinnen het besluit nemen om op onderzoek uit te gaan. Wat als [..] heel wat meer dingen verborgen hield dan de andere drie? Een dagboek vertelt meer dan je denkt. [..], [..] en [..] besluiten toch op onderzoek uit te gaan en komen vreselijke dingen tot ontdekking.


    4)
    Wanneer [..] doorbreekt met haar rol in het Zwanenmeer stijgt alles haar een beetje hoog. De vrienden waarmee ze vroeger nog zo bevriend mij was zijn op haar aardbol verdwenen en alleen de meest rijke en hoog gewaardeerde mensen zijn nog goed voor haar. Nergens is de [..] van vroeger meer te bekennen, de [..] die danste voor haar plezier is weg.

    Tot op een dag haar moeder er genoeg van heeft en ze haar naar een speciaal kamp stuurt voor mensen met sterallures. Met tegenzin komt [..] daar aan en ontmoet vele meisjes en jongens van haar leeftijd die het ook zo hoog in hun bol hebben, zo ook [bandnaam] de popsensatie van het laatste jaar. Weet [..] het te overleven en zijn de jongens van [bandnaam] echt zo arrogant zoals de roddelblaadjes zeggen?


    5)
    We gaan terug naar het jaar 1931, toen er nog geen televisie, computers en videospelletjes bestonden, dat men zich moest vermaken met het geen wat hij op dat moment had. […] heeft maar één droom, meedoen in een circus, maar haar ouders verbieden het haar. Als ze krijgt te horen dat ze is uitgehuwelijkt aan een vreselijke man loopt ze vol met woede weg van haar huis in de hoop dat ze ergens een plek tegen komt waar ze de dingen kan doen, waar ze van houdt.

    Na weken te hebben rond gereisd komt ze het circus […] tegen. Hopend op een plekje gaat ze auditie doen en komt het vijftal jongens tegen, die zich [groep] noemen, een Engelse groep jongens vol talenten. Ze wordt onderschat, maar haar volle verbazing worden ze uitgekozen en reizen ze rond en is de show ontzettend succesvol. Wat als haar verloofde erachter komt? Dat hij […] haar droom kapot wilt maken? Wat als hij merkt dat […] smoorverliefd is geworden op [groep lid]? Een verhaal vol avontuur, bedrog en liefde.


    Welk idee?
    Waarschuwen voor dat nummer?
    Fan fiction / Onbekend?

    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mij lijken 3 en 4 leuk om te lezen
    wel waarschuwen
    ligt eraan wat voor fanfiction, 1D en JB, nee dankje. Andere, zou kunnen

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:16 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    mij lijken 3 en 4 leuk om te lezen
    wel waarschuwen
    ligt eraan wat voor fanfiction, 1D en JB, nee dankje. Andere, zou kunnen


    We weten nog niet of het een fan fiction wordt, hahaha. Hoogstwaarschijnlijk niet, denk ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Welk idee? 3
    Waarschuwen voor dat nummer? Ja!
    Fan fiction / Onbekend? Onbekend...


    Forever.

    Everdeen schreef:
    (...)

    We weten nog niet of het een fan fiction wordt, hahaha. Hoogstwaarschijnlijk niet, denk ik.

    voor deze ideeen is dat waarschijnlijk toch beter. het maakt niet uit, ik zou het toch wel lezen (flower)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Welk idee: 3
    Waarschuwen voor dat nummer: Graag :')
    Fan fiction / Onbekend: Onbekend.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Moreee? (cat)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Welk idee? 1
    Waarschuwen voor dat nummer? Als je die uitkiest, dan meteen waarschuwen, want het lijkt me zo leuk!
    Fan fiction / Onbekend? Onbekend :3


    “Love is a contradiction.”

    Nog iemand?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Welk idee? Nummer 3
    Waarschuwen voor dat nummer? Yes please.
    Fan fiction / Onbekend?


    Tell me about it, stud.

    Anyone?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    3 klinkt het leukste en waarschuw me maar, onbekend of fanfiction, maakt me niet zoveel uit. Anders zou ik zeggen onbekend.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Candyclouds schreef:
    Welk idee? 3
    Waarschuwen voor dat nummer? Ja!
    Fan fiction / Onbekend? Onbekend...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    4 en onbekend!


    Ex astris, sciencia

    eerlijk gezegd ben ik het met niemand eens.
    ik vind 5 het leukste waarschuw ALS JE DIE HEBT. voor die anderen hoeven jullie me helaas niet te waarschuwen .fanfition. of onbekend dan toch fanfiction.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:33 ]

    Ik ga voo 2 of 4 maar heb je sommige van die verhalen niet al eens gescgreven? Maakt niet uit hoor haha


    Big girls cry when their hearts are breaking