• Y'know what? Just close the topic. Zorgt weer voor een stuk minder gezeik. Ik dacht dat jullie het wel aankonden, dus niet -.-

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:30 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eigenlijk vind ik het ook nog best grappig, want ik moest er echt een minuutje over nadenken. Haha :')

    & voor de reactie's onder mij; seriously, 't is 1 april. Alsof jullie nog nooit een grap hebben uitgehaald. En ik vind wel dat er hierover gelachen mag worden in de maatschappij waarin we leven, tegenwoordig worden heel veel meisjes zwanger op hun 15e en 7/10 is het ook nog hun eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:11 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Escritura schreef:
    1 april! :D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    RainBowQuish schreef:
    ik vind niet dat je hier een grap over kan maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niet grappig.


    I am an idiot, I move.

    --' dit soort dingen zijn dus allesbehalve grappig. dus van mij krijg je enkel een zeer sarcastische ha-ha-ha.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Borghese schreef:
    Niet grappig.


    Take risks and conquer your fears.

    eerlijk gezegd vind ik die reacties boven mij nog lief. je bent belachelijk. dit zie je toch niet als een grap ga het maar lekker tegen je vrienden vertellen/

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 13:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainBowQuish schreef:
    eerlijk gezegd vind ik die reacties boven mij nog lief. je bent belachelijk. dit zie je toch niet als een grap ga het maar lekker tegen je vrienden vertellen/

    Mercurial schreef:
    Ik dacht in eerste instantie toch echt dat je het meende. (krul)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    RainBowQuish schreef:
    ik vind niet dat je hier een grap over kan maken.


    26 - 02 - '16

    Lol, wat zeiken die mensen toch allemaal. Een een-april-grap moet je niet serieus nemen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Over zo iets maak je geen grappen--'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, misschien niet, maar ik vind dit gewoon geen ding waar je een grap over moet maken. Er zijn genoeg mensen die dit wél overkomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik snap wel dat er hier mensen zijn die alles heel erg serieus opvatten, maar als je het niet leuk vindt; ga dan weg uit het topic en ga niet verder zeiken over waarom ik het niet zou mogen doen. Ik heb er ervaring mee, mensjes, ik weet als geen ander hoe het is om wel in die situatie te zitten. En eerlijk gezegd vond ik het nog wel een gevatte 1-april-grap.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Borghese schreef:
    Niet grappig.


    comfort in c h a o s