• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:29 ]

    Ik heb het niet gehad maar dit is precies de reden waarom ik het niet doe ^^


    May StarClan light your path.

    Wauw, dat klinkt echt super pijnlijk. Sterkte ermee...
    En nee, zoiets heb ik zelf nog nooit gehad want ik draag bijna nooit make-up.

    Gelukkig gebruik ik die dingen niet. (:
    Je kan trouwens ook bij de Kruidvat wimperstukjes kopen of hele nepwimers. Deze zijn er in verschillende soorten en maten. Misschien is dat een optie? In ieder geval heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 15:37 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Squirrelpaw schreef:
    Ik heb het niet gehad maar dit is precies de reden waarom ik het niet doe ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Elvenking schreef:
    Wauw, dat klinkt echt super pijnlijk. Sterkte ermee...
    En nee, zoiets heb ik zelf nog nooit gehad want ik draag bijna nooit make-up.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ai, auw. Nee, zoiets heb ik nog nooit gehad. Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Auch, dat klinkt pijnlijk. Maar jeez, ik kan me alleen maar voorstellen hoe je nu voelt. Sterkte!


    -

    Oeii, gelukkig gebruik ik die dingen niet, anders zou het mij ook zomaar kunnen gebeuren.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat is precies de reden waarom ik het niet gebruik ...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh dat klinkt zo verschrikkelijk pijnlijk :O
    Ik vind wimperkrullers eng, want ik zie mezelf er zo voor aan dat mij dit ook gebeurt gehehe.. Ik heb er nog nooit een gebruikt whoop


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Aj. Veel succes met groeien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Echt weer een typische Ellen-actie. Mweh, ik vind die dingen eng dus ik gebruikt ze niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    o_O ... Dat is niet bepaald leuk nee. Hopelijk kunnen nepwimpers nog een beetje de schade dekken. Sterkte ermee!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    .. precies op tijd. Wilde er morgen een gaan kopen :')
    Kun je niet tijdelijk wimperextentions op doen?

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:07 ]


    To infinity and beyond •

    Ik gebruik zelf ook een wimperkruller en bij mij is er nooit was misgegaan. :'D Maar omg, als mij dat zou gebeuren, zou ik dus echt niet meer het huis verlaten tot het is aangegroeid. Ik weet niet tot hoeverre het bij jou opvalt, maar ik heb behoorlijk lange wimpers en je zou het gelijk zien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''