• Hi, I love you

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:46 ]


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    Oja, ik moet onze pashokjesfoto's ook nog op Facebook zitten, en die van onze schoenen in die spiegel ;p


    oooja ik hb ook nog 1 in de spiegel. xd en nog een van marrit die niet op de foto wou.


    every little thing is gonna be alright.

    HOI SCHATJES ! <3


    i'm broken, do you hear me.

    Van de dokter moet ik elke dag dat de zon schijnt 10 min naakt in de zon liggen, NO WAY dat ik dat ga doen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    CHELSEAAAAAAAAA <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Van de dokter moet ik elke dag dat de zon schijnt 10 min naakt in de zon liggen, NO WAY dat ik dat ga doen.


    Woon je afgelegen of in een rijwoning of hoe? aluwel, ik zou het ook niet doen hoor, das best vuil of denk ik dat maar ?xd


    i'm broken, do you hear me.

    BenSelley schreef:
    (...)

    Woon je afgelegen of in een rijwoning of hoe? aluwel, ik zou het ook niet doen hoor, das best vuil of denk ik dat maar ?xd

    Zo ongeveer 10 huizen om ons heen kunnen de tuin inkijken, dus ik slik wel pillen ;$


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Van de dokter moet ik elke dag dat de zon schijnt 10 min naakt in de zon liggen, NO WAY dat ik dat ga doen.


    en wat is daar dan et nut van?? xd
    ik zou dat ook egt niet. wie weet wat voorn pottekijkers er zijn.. o.o


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    (...)

    haha nee dat niet. maar ik kreeg zo meldingen dat hij mijn reactie leuk vond bij zoon foto van amsterdam. maar ik zag al dat hij dat bij iedereen had gedaan. xd


    hahaha okee xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    volgens mij heb ik wel zo'n beetje alles..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    hahaha ik moet met kibv leren over dat mega gebouw in amsterdam waar we mee op de foto gingen, tegenover jezus leren


    every little thing is gonna be alright.

    Dacht ik eindelijk uit te slapen, maar nee hoor ik ga nar Antwerpen met mijn nichtjes --'


    i'm broken, do you hear me.

    bah geschiedenis is saai. ;/


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    bah geschiedenis is saai. ;/


    de kunstgeschiedenis ook! >.<


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    (...)

    en wat is daar dan et nut van?? xd
    ik zou dat ook egt niet. wie weet wat voorn pottekijkers er zijn.. o.o

    Ik blijk dus ook nog een veel te laag vitamine D gehalte te hebben ;c


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ok, ik ben gewoon te moe dus ik ga naar bed, weltrusten <33
    Robin & Sanne, HEEL VEEL PLEZIER IN LONDEN BABES <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!