• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [En again blijf ik lonely achter.. Net als vanmiddag.. Mijn beste vriendin zat als kaugom aan haar vriendje vastgeplakt.. Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer! :'D

    & Oh, dat is zo hinderlijk..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [YEAAH, Ja idd.. Sta ik er echt foking Lonely naast..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    Ik knikte naar Felice.
    Ik hoor op de 'gang' wat gestommel maar besteed er geen aandacht aan.
    "Ik ben gewoon een beetje dom bezig denk ik." Zeg ik zacht terwijl ik naar mijn handen kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Als ik de deur naar buiten heb gevonden ren ik het bos in waar ik tegen een boom aanga zitten en mijn hooft op mijn knieen laat rusten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    ''Ik ben gewoon een beetje dom bezig, denk ik'' zei hij zachtjes en ik keek hem vragend aan. ''Waarom?'' begon ik. ''Het is toch mijn schuld dat je nu in deze situatie zit, ik bedoel..'' ik zuchtte en nam even een pauze.
    ''Als je het niet had geweten, was je nu samen met Eliza'' mompelde ik, en een schuldgevoel overspoelde me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik kijk Felice aan.
    "Kan..." Mompel ik zacht.
    Ik kijk weer weg.
    "Het kan ook zijn dat ik anders nu ook zo had gezeten hoor. Maar dan alleen." Zeg ik dan zachter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Kan'' mompelde hij zachtjes, en keek toen weer weg. ''Het kan ook zijn dat ik anders nu ook zo had gezeten, hoor. Maar dan alleen'' zei hij, op een nog zachtere toon. Ik keek hem verbaasd aan. ''Waarom dan?'' vroeg ik hem.

    [Ik ga even snel met de honden, ben in 5 minuutjes terug ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Waarom dan?" Vraagt Felice.
    "O, Nevermind." Zeg ik iets té snel en kijk haar aan.
    "Dusss..." Mompel ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''O, Nevermind'' zei hij, te snel naar mijn idee. ''Dusss..'' Mompelde hij toen. Ik kneep mijn ogen samen. ''Je kan het me gewoon vertellen hoor'' zei ik toen, maar ik dringde er niet op aan. Ongemakkelijk wiebelde ik heen en weer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    Het word algauw kouwt in het bos en ik besluit terug naar de boomhut te lopen.

    [Yeah.. Heel inspiratie loos.. Hebben de menses al gegeten btw?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wel iig ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    Ik likte mijn poot, halverwege was ik weer terug verandert. 'Fuck dat!' mompelde ik terwijl ik mijn hand likte. Ik pakte een bordje voor Billian met wat kip erop en gaf het aan hem. 'Eet smakelijk!' zei ik hem toe en ik liep naar mijn kamer waar ik me languit op mijn bed liet vallen.

    (Dracy check je mobiel + ik ben verder bij draken, ik moet nu even weg, BRB)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    "Je kan het me gewoon vertellen hoor." Zegt Felice ineens.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, is niets." Zeg ik en glimlach even geruststellend naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Binnen zie ik nog een paar mensjes zitten maar veel aandacht besteet ik er niet aan, ik loop naam mijn kamer, ga op het bed zitten en trek de deken om me heen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling