• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Ash!' roept Siënne waarna ze me terug knuffelt. 'Jep, ik miste de bus vanuit Rome en toen moest ik een stomme taxi nemen in een achterbuurt voor het volgende busstation. En je weet hoe die stomme taxi chauffeurs daar zijn... Bah, er zitten altijd wel gluurders bij.' vervolg ze vol walging waarna ze stopt met praten, 'Pfft, het is al 1:15. Ik denk dat ik maar ga slapen, ik ben op van het reizen'. Ik knik even. 'Snap ik ook. Ik ga denk ik zo ook maar eens slapen. Ookal heb ik de hele reis hierheen zowat geslapen, ik ben gewoon nog steeds moe,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Geweldig weer buiten, frisse wind, geen shirt, regen, nat, geweldig" zei ik met een vrolijke lach. Ik merkte nu pas dat ik écht geen shirt aanhad. Maakt niet uit. Ik stormde op de snoepjes af en zag dat het zuurtjes waren. Nog meer suiker, geweldig. "Ik beloof dat ik jullie laat slapen vanacht, dus ik zal buiten wel weer wat lopen" zei ik toen ik de snoepjes in mijn mond stak.

    Siënna

    Ik wrijf lachend over haar hoofd. 'Slaapkop.' Gaap ik. Ik pak zuchtend een snoepje van Ben en stop hem in mijn mond. Mijn gezicht vertrekt. 'Shit, zuur!' Zeg ik. Ik kijk naar de hyper actieve jongen die er bij gekomen is en knik even naar hem. 'Hey. Siënna. En jij bent... druk?' Omfg, ik zie nu opeens dat hij geen shirt aan heeft...

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:11 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason
    'Op echte slaap hoeven we denk ik niet meer te wachten,' zeg ik. 'NOg bijna niemand is moe, suiker doet wonderen.'

    Artemis Eliza
    'Voor je het gaat vragen, ja er zit lipstick op mijn gezicht en nee dat is niet vreemd want je vriendje daar denkt dat hij cupido is dus hier bevinden alle gekken zich op dit moment,' zeg ik. 'Zoals de gast die zonder shirt in de regen gaat lopen.'


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    "Naa, ik heb teveel energie" zei ik lachend, "Ik ben Liam" zei ik dan. Mijn ogen zochten naar mijn bed. Eenmaal ik het vond sprong ik behendig op alle bedden -zonder schoenen natuurlijk- naar mijn bed en zocht een shirt. Ik trok het aan en sprong terug naar de rest. "De bedden springen goed" zei ik knikkend, "Ohja, bijna vergeten, aangenaam Siënna".

    ( ik ga mijn engelsboek vraagt om aandacht)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ken het gevoel, succes]


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Slaapkop,' zegt Siënna lachend terwijl ze over mijn hoofd wrijft waardoor mijn haar in de war gaat. Ik schud even een paar keer heen en weer met mijn hoofd zodat het weer goed zit. Dan kijk ik even naar de hyperactieve jongen. 'Okee, ik heb echt wat van jouw energie nodig,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Wel ik kan proberen je er wat van te geven met een knuffel," probeerde ik, "Maar ik weet niet echt héél zeker of dat wel gaat lukken". Ik liep naar de snoepjes en nam er nog een paar.

    Jason
    'Welkom in de gekkenzaal,' schreeuw ik.
    Ik spring overeind op mijn bed en val er vanaf. Ik krabbel overeind. 'Nee vleugels,' roep ik hysterish. 'Laat cupido niet in de steek, ik moet kunnen vliegen om iedereen te kunnen koppelen!'

    Artemis Eliza
    Ik lach om Jasons toneelstukje. 'Je bent gestoord Jason, gestoord,' ze ik. 'Haal het niet in je hoofd om mij ooit nog vreemd te noemen nu je hier staat te roepen dat je vleugels je niet in de steek mogen laten.'


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Wel ik kan proberen je er wat van te geven met een knuffel. Maar ik weet niet echt héél zeker of dat wel gaat lukken,' zegt de jongen waarna hij naar de snoepjes loopt en er nog een paar pakt. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nouja proberen kan altijd toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Omfg. Jaloers, ik wil met Liam knuffelen! :'D Maar ik moet weg. Mijn zus heeft migraine...]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:27 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Ik begon te lachen en opende mijn armen. "Probeer maar" zei ik waarna ik nog heel onschuldig een snoepje in mijn mond stak.

    Ashleigh
    Ik lach weer en loop dan naar de jongen toe en geef hem een knuffel. 'Ik ben Ashleigh trouwens maar noem me maar gewoon Ash, anders is het veels te lang,' stel ik mezelf voor terwijl ik hem nog even blijf knuffelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik sloeg mijn armen ook om haar heen. "Wel Ash, ik ben Liam, ik sta bekend als hyper en irritant, maar ze zijn gewoon jaloers dat ik zoveel energie heb" zei ik grinnikend.