• Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik las net dit bericht.
    En ik vind het echt schokkend gewoon. Dat ze nog op haar benen staat zeg!
    Ik snap niet dat er nog niemand heeft ingegrepen bij haar.
    Wat vinden jullie hiervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tell me about it, stud.

    Dat ze nog leeft is mij een raadsel.


    To infinity and beyond •

    Ik vind het zelf niet mooi.
    Als ze zelf niet geholpen wil worden omdat ze het zo goed vind, mag ook niemand haar helpen. Dat is 1 van de belangrijkste regels bij hulpverlening: baas in eigen verhaal.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ieuw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Één woord heb ik ervoor: Walgelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is gewoon onmenselijk.


    The odds are néver in our favor.

    Ik weet dat het respectloos klinkt, maar als ik eerlijk moet zijn kan ik niets anders zeggen dan dat ik het eng vind om naar te kijken. Ook ben ik echt verbaasd wegens het feit dat ze nog leeft.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dit is waarom ik anorexia zo'n vreselijke ziekte vind


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    O. Mijn. God. Walgelijk. Inderdaad, hoe kun je dan nog leven?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Wow, dit is echt eng om te zien. ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zo erg.. en dan te bedenken dat er echt meisjes zijn die dit als mooi beschouwen. Ik heb echt medelijden met die mensen en hoop dat ze goede hulp krijgen en dan inzien dat ze prachtig zijn zoals ze zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is echt niet normaal meer. Dat mensen haar dat laten doen vind ik al een raadsel.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dit is gewoon een wandelend skelet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Outsider schreef:
    Dat is echt niet normaal meer. Dat mensen haar dat laten doen vind ik al een raadsel.

    Omdat dat moet. Je mag een andere mens (+18) niet verplichten om hulp te zoeken. Degene met anorexia moet dat op eigen houtje doen. Een hulpverlener (maatschappelijk werker, psycholoog, dokter,...) mag niet tegen de persoon zijn wil iets veranderen aan diens leven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het lijkt me trouwens verschrikkelijk als ouder zijnde dat je je dochter zo ziet en er gewoon niets tegen kan en mag doen.


    To infinity and beyond •

    Scandal schreef:
    (...)
    Omdat dat moet. Je mag een andere mens (+18) niet verplichten om hulp te zoeken. Degene met anorexia moet dat op eigen houtje doen. Een hulpverlener (maatschappelijk werker, psycholoog, dokter,...) mag niet tegen de persoon zijn wil iets veranderen aan diens leven.

    Klopt. Ik hoop daarom dat mensen het wel geprobeerd hebben en dat het geheel haar keuze is.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen