• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Ik kan me echt nog minder concentreren als normaal, ik blijf maar denken hoe lief hij lachtte en hoe schattig hij was toen hij zo verlegen was.'
    Ik glimlach vanzelf en weet zeker dat ik er als ik een stomme idioot uitzie.

    [ik moet nu weer gaan, ben vanavond terug.]


    Remember to be ridiculous.

    ( oke wei zijn er op de jongens slaapzaal nog wakker?)

    Summer

    Ik lachte en keek haar aan "Dat was iets dat ik al door had"
    "Trouwens ergens kan ik het me wel voorstellen dat die verlegen was"
    zei ik erna nog lachend.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 14:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sven is nog wakker]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Damn you :'D ach ik laat haar wel gewoon komen ^^ heb ik ook wat te doen]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    Ik leg mijn kussen neer om er vervolgens mijn hoofd op te plaatsen. Nu lig ik dus languit op mijn bed en kijk ik naar het plafond wat erg interessant is. Ik knipper even met mijn ogen, als ze wat zwaarder worden, maar geef niet toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Ik werd het wachten zat, en besloot maar gewoon naar Sven te gaan. Ik wist niet of hij wakker was, maar ik kwam zelf écht niet in slaap. Ik sloop de meisjesslaapzaal uit, en stond in het donker. Ik zag geen hand voor ogen, maar gelukkig had ik een goed richtingsgevoel. Uiteindelijk was ik bij de jongensslaapzalen aangekomen, en opende de deur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    Ik grinnikte zachtjes. "Ik ben voor niets bang" zei ik, "Dus, als we een clown tegenkomen, dan jaag ik hem wel weg voor je". Ik liep naast haar al wat langzamer en zag het bos uiteindelijk.

    Benjamin

    Ik stapte mijn bed uit en deed de deur zachtjes open. Ik had een joggingbroek aan om te slapen, maar was een shirt vergeten aan te doen. Achja, wie kan ik nu tegenkomen ? Ik liep de trappen af zo naar buiten. Toen ik muziek hoorde vanaf het trainingsveld liep ik daar naartoe. "Kan je ook niet slapen ?".

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:18 ]

    Ashleigh
    'Ik ben voor niets bang. Dus, als we een clown tegenkomen, dan jaag ik hem wel weg voor je,' zegt Liam. Ik lach even. 'Ook als het een zombieclown is?' vraag ik lachend. 'Want die zijn nog een stuk enger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    Net als mijn ogen bijna dichtvallen dringt de geur van chips mijn neus binnen. Owja, ik had nog patatje joppie chips mee. Snel spring ik overeind, wat weer een kreun van Zach opleverd en graai de patatje joppie chips uit mijn tas. Ik stop net een handje vol chips in mijn mond, als de deur opengaat. Mijn ogen moeten even wennen, maar ik zie dat Mary in de deuropening staan. "Kon je geen genoeg krijgen?" Lach ik zacht, voordat ik weer een stoot of kreun van Zach ontvang.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik opende mijn mond maar sluit hem weer. "Ik kan het proberen ?" zei ik aarzelend. Ze had nog steeds mijn hand vast, maar ik vond het niet erg. We waren bijna in het bos. Nog een stukje.

    Marylinn Noah Carter

    ''Kon je geen genoeg krijgen?'' lachte hij zachtjes, en ik grinnikte terwijl ik naar binnen liep. ''Je kent me te goed'' zei ik grijnzend, en liep zijn richting op. Toen ik de zak chips in zijn handen zag, pakte ik er een paar uit. ''Mag wel, toch?'' zei ik zacht om de andere niet wakker te maken, en voordat Sven kon antwoorden had ik het in mijn mond gestopt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    Ik werp een blik op Liam en lach zachtjes. 'We kunnen ook nog altijd gewoon wegrennen,' stel ik voor als we net het bos inlopen. 'Okee, we moeten volgende keer een zaklamp meenemen,' grinnik ik terwijl ik met mijn hand om me heen voel om te voorkomen dat ik tegen een boom aanloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Ik heb goede ogen in het donker," zei ik, "Vooral buiten, binnen is iets anders" zei ik grinnikend erachter. Toen ik zag dat ze niet doorhad dat er een redelijk grote steen voor haar lag tilde ik haar een stukje op en liet haar weer neerzakken als ze over de steen was.

    [Ik denk dat je even een nieuw topic moet aanmaken ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [RPG] Just Dance. [5]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'