• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [doe maar met Summer, die komt dan gewoon naar haar slaapzaal]


    Remember to be ridiculous.

    ( Summer komt eraan)


    Summer

    Verveeld keek ik op en zag dat Eliza al weg was. Was ik dan echt zo lang met mijn gedachtes ergens anders. Ik stond op en liep de slaapzalen uit. Toen ik langs James liep schoot ik opnieuw in de lach en liep snel weer door voor de rest wakker zou worden. "Eliza doe dat nooit meer" zei ik lachend toen ik achter haar stond

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 13:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik draai me om en zie Summer staan. 'Wat mag ik nooit meer doen?' Vraag ik.
    Ik ben er niet bij want ik zit, weer, met mijn hoofd bij James. Hij was zo schattig toen hij half sliep.


    Remember to be ridiculous.

    [moet lokaal verwisselen, zo terug.]


    Remember to be ridiculous.

    ( oke)

    Summer

    "Mij in gedachte verzonken bij de jongens laten zitten terwijl jij weer naar de meidenslaapzaal gaat en trouwens als je bij je hoofd bij James zit kan je naar hem want hij vroeg net nog naar je" glimlachte ik terwijl ik op een bed ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik glimlach bij het horen van zijn naam. 'Ik mag niet te sneu worden,' zeg ik. 'Ik moet toch een paar uur zonder hem kunnen? Ik moet slapen en ik zal het nooit meer doen.'
    Ik kijk naar het lege bed naast mij. 'Slaap jij daar?'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek naar het bed dat Eliza ook aankeek en knikte "Yep daar slaap ik" zei ik lachend. "Trouwens vertel nu is heel het verhaal" lachte ik en ging op het bed zitten en keek haar afwachtend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Ik ben al heel lang verliefd op James maar ik durfde het hem nooit te vertellen want ik was bang dat het onze vriendschap zou verpesten,' geef ik toe. 'Hij zat blijkbaar met hetzelfde probleem, hij vertelde het dus na een tijdje aarzelen op het strand, ik zoende hem maar toen begon het te regenen dus gingen we maar weer naar binnen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer'

    Ik glimlachte "Volgens mij had iedereen het door behalve jullie zelf"
    "Trouwens James was ook bang dat jullie vriendschap eraan ging want jullie waren/ zijn echt hele goede vrienden en die stomme regen moet het altijd weer verpesten" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Dat zou best wel eens kunnen, we moeten Jason maar dankbaar zijn, en James' veters,' zeg ik lachend. 'En ergens is regen best leuk alleen ik ben al een keer kletsnat geworden vandaag dus daar had ik geen zin meer in.'

    [ben over vijf/zeven minuutjes terug, duits toneelstukje! Wish me luck]


    Remember to be ridiculous.

    ( good luck )

    Summer

    "Dat is waar en hoezo James zijn veter?" vroeg ik en keek haar vragend aan.
    "Ergens is het ook wel leuk maar ergens ook weer niet en dat is waar " zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zouden jullie zulke gesprekken via een pb of gb willen doen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ja]
    Artemis Eliza
    'Als hij niet was gevallen, had ik niet gewonnen met rennen en had ik hem nooit meer gevraagd om het me te vertellen dus dan had het nog wel even geduurd,' zeg ik. 'Dat ik nat was was nog een extra reden om tegen hem aan te kruipen.'


    Remember to be ridiculous.

    ( Is goed)

    Summer

    "Ah op die manier. En weet niet hoe lang het had geduurd alleen dat hij het binnen een week zou zeggen " zei ik lachend. "Maar beter gezegd jou dag kan niet meer stuk en dat is ook wel weer waar" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [slaapt Sven? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''