• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Mocht je willen, het enige wat je krijgt is een nachtkusje, wat ik heb beloofd'' lachte hij, en ik keek hem met een pruillipje aan.
    ''Maar anders liggen we allebei zo eenzaam'' probeerde ik hem te overtuigen, en ik lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rafael
    'Als we er morgen nou vroeg uit gaan?' stelt ze voor. Ik knik, ik heb er nooit problemen mee gehad om er vroeg uit te moeten. 'Dat is goed,' glimlach ik, 'welke tijd had je in gedachten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rossella.

    "Dat is goed, welke tijd had je in gedachte?" Vraagt hij dan. "Ehm, rond zeven, half acht?" Stel ik dan voor. Ik weet niet wat hij goed vind. Ik vind alles goed als het maar niet eerder dan zes uur is. Anders ben ik echt helemaal kapot.

    Sven.

    "Maar anders liggen we allebei zo eenzaam" Probeert ze me te overtuigen, waarna ze even lacht. "Nope, je kan mij niet overhalen" Zeg ik met een lichte grijns. Nee, dat kan ze echt niet. Nouja.. Misschien met iets, maar laten we het daar maar niet over hebben. Ik ben gewoon gek en denk aan gekke dingen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Nope, je kan mij niet overhalen'' grijnsde hij, en ik sloeg mijn armen over elkaar. ''Dan kom ik vannacht wel naar je toe'' fluisterde ik in zijn oor, en dat ging ik zeker doen. Dit keer was ik degene die grijnsde.

    [Sven is gemeen.. Nu wil ik weten met wat! :'D]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:13 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    Doodop en kletsnat liep ik naar binnen. "Ik ben zo moe" riep ik uit terwijl ik traag voorbij Rossella en Rafael voorbijliep. Ik dacht na waar ik de trap kon vinden en liep dan maar een kant op. Ik vond de trap en kwam uit bij de meisjesslaapzaal. "Woopsie" zei ik onschuldig waarna ik de andere kant uitliep en me op mijn bed aan het raam liet vallen. Ik nam een handdoek uit mijn tas en droogde me wat af, waarna ik onder de lakens kroop.

    Sven.

    "Dan kom ik vannacht wel naar je toe" fluistert ze in mijn oor. "Je doet maar" Antwoord ik met een strakke blik. Het is moeilijk om mijn hyperheid in te houden, maar ik heb het er wel voor over om Mary te plagen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Je doet maar'' zei hij, en hield zijn blik strak. Ik kneep mijn ogen samen. ''Ik weet dat je het wilt'' ging ik verder, en liet mijn hand langs zijn nek glijden, door naar zijn zij. Ik zag kippenvel ontstaan in zijn nek, en grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rafael
    'Ehm, rond zeven, half acht?' stelt ze voor. Ik knik instemmend. 'Ik vind het goed, dan kan jij tenminste nog een klein schoonheidsslaapje hebben,' grijns ik. 'Ik ben zo moe!' roept Liam die weer binnenkomt en langs mij en Rossella naar de zalen loopt. Ik grinnik even als ik zie dat hij echt kletsnat is en een spoor van water achterlaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    "Ik weet dat je het wilt" Zegt ze en laat haar hand langs mijn nek glijden, waardoor er kippenvel ontstaat en mijn nekharen overeind gaan staan. "Misschien" Zeg ik nonchalant en blijf haar aankijken.

    Rossella.

    "Ik vind het goed, dan kan jij tenminste nog een klein schoonheidsslaapje hebben" Grijnst hij. "We kunnen ook eerder hoor, als het maar niet eerder is dan zes uur" Zeg ik en begin te lachen als Liam langsloopt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Misschien'' zei hij nonchalant, en ik wist dat hij me plaagde. Echt iets voor Sven. ''Ik weet het wel zeker'' grijnsde ik, en ik liet mijn hand onder zijn shirt glijden. Ik liet mijn lange nagels over zijn rug glijden. Ik genoot ervan om mensen te plagen, en zo ook bij Sven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rafael
    'We kunnen ook eerder hoor, als het maar niet eerder is dan zes uur,' zegt ze. 'Neuh,' zeg ik nonchalant. 'Ik laat jou wel gewoon je schoonheidsslaapje doen,' lach ik waarna ik weer in haar zij prik en mijn tong uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rossella.

    "Ik laat jou wel gewoon je schoonheidsslaapje doen" Lacht hij, waarna hij me weer in mijn zij prikt en terwijl hij zijn tong uitsteekt maak ik weer een spastische beweging. "Daar moet je echt mee gaan stoppen hoor" Zeg ik en lach dan even.

    Sven.

    "Ik weet het wel zeker" Grijnst ze dan en laat haar hand onder mijn shirt glijden. Haar lange nagels gaan over mijn rug heen en ik kan in haar ogen zien dat ze er van geniet. "Jij weet wel veel hé? Slim meisje ben je toch" Zeg ik met nog steeds dezelfde gezichtsuitdrukking.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Jij weet wel veel hé? Slim meisje ben je toch'' zei hij, met dezelfde gezichtsuitdrukking. Ik gromde iets, en zat na te denken. Het lukte me wel, ik wist alleen nog niet hoe.

    [Sven is zó gemeen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Muwhaha,]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rafael
    'Daar moet je echt mee gaan stoppen hoor,' zegt ze als ze een spastische beweging heeft gemaakt. Ik schud lachend mijn hoofd, 'nope, het ziet er veels te leuk uit als je van de spastische bewegingen maakt,' lach ik waarna ik haar begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered