• Jullie kennen het allemaal wel, roddelen. Ik vind het niet erg, iedereen roddelt over elkaar en het is normaal. Maar op dit moment doet het me toch pijn.. Ik ben altijd raar geweest en schaam me voor mijn onzekerheid, foute dingen die ik zeg, fouten die ik heb gemaakt en alles wat ervoor zorgt waardoor ik 'raar' overkom. Mensen in mijn omgeving gebruiken die dingen door me af te kraken en me zwart te maken terwijl ze niet weten wat erachter zit en ze weten niet hoeveel spijt ik ervan heb. Ik heb er bijvoorbeeld ongelooflijk veel spijt van, dat ik verkering kreeg met een jongen, terwijl het net twee weken uit was met zijn ex. Ik heb er nooit iets over gehoord maar voelde me toch wel schuldig, en nu blijkt opeens dat er dingen achter mijn rug om zijn gezegd. Ik voel me echt verschrikkelijk nu, omdat ik denk dat dat meisje me zwart heeft zitten maken met dingen van vroeger (omdat ik toen zo onzeker was). En dat maakt dat ik me nog erger voel, ik dénk het en ik weet het niet zeker wat ze heeft gezegd, wat ze van me vind etc. Ik heb nu zo'n kut gevoel in mijn maag, schuld, angst en pijn.. Dat ik alles heb opgeschreven laat me wel iets beter voelen, maar het blijft klote om het mikpunt te zijn van flauwe grapjes, terwijl je nooit een goed beeld krijgt van de mensen en de situatie om je heen.
    Sorry voor dit zeikverhaal maar ik wou het zo graag kwijt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Roddelen. Het is niet het fijnste als er over je geroddeld word.
    Twee jaar geleden was ik ook héél onzeker, maar op een of andere manier had ik een knop omgezet en nu geef ik juist té erg mijn mijn qq.
    Sterkte!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ken het gevoel. Maar onthoud dit:
    Niemand is 'raar', mensen zijn nu eenmaal niet hetzelfde -godzijdank-
    En vaak pesten mensen je omdat ze stiekem jaloers op jou zijn, je uiterlijk, je talent. Ik weet dat het moeilijk is, maar jij mag trots zijn op wie jij bent. Met al je goede en minder goede punten, want juist die dingen maken jou tot wie jij bent. En er is maar een jij, er zijn al honderd hersenloze barbiepoppen!:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ik houd mezelf altijd dit voor :
    roddel maar over me maak me bekend laat zien dat je 100 porcent fan van me bent :Y)
    je moet je er gewoon niks van aan trekken, ik weet dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
    en blijf vooral jezelf
    je bent unique geboren dus sterf niet als een kopie (A)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    SummerDream schreef:
    ik houd mezelf altijd dit voor :
    roddel maar over me maak me bekend laat zien dat je 100 porcent fan van me bent :Y)
    je moet je er gewoon niks van aan trekken, ik weet dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
    en blijf vooral jezelf
    je bent unique geboren dus sterf niet als een kopie (A)
    das mij moto

    Bedankt!
    Dit moedigt me weer aan =)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lieffie, probeer het je niet aan te trekken! Ik weet hoe moeilijk dat is, maar je bent een lief, leuk en slim meisje, dat weet je best wel.
    Die mensen die zulke dingen zeggen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn. Probeer er geen aandacht aan te schenken, hoe lastig dat ook is. Hoe onzekerder ze jou er van zien worden, hoe leuker het is om door te gaan.
    Waarom denk je dat mensen roddelen? Uit onzekerheid. En zolang ze maar roddels over een ander verspreiden, wordt er niet naar hun eigen minpunten gekeken.
    Blijf er rustig onder en trek het je écht niet aan. Je bent goed zoals je bent en je vrienden houden van je om hoe je bent. En ik in ieder geval. :3

    Fantasia schreef:
    Lieffie, probeer het je niet aan te trekken! Ik weet hoe moeilijk dat is, maar je bent een lief, leuk en slim meisje, dat weet je best wel.
    Die mensen die zulke dingen zeggen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn. Probeer er geen aandacht aan te schenken, hoe lastig dat ook is. Hoe onzekerder ze jou er van zien worden, hoe leuker het is om door te gaan.
    Waarom denk je dat mensen roddelen? Uit onzekerheid. En zolang ze maar roddels over een ander verspreiden, wordt er niet naar hun eigen minpunten gekeken.
    Blijf er rustig onder en trek het je écht niet aan. Je bent goed zoals je bent en je vrienden houden van je om hoe je bent. En ik in ieder geval. :3

    Ahw, dankje Jalissa! Echt superlief van je <3 En je hebt volkomen gelijk met wat je zegt.. Alleen neemt de angst het altijd over als ik voor het eerst iets hoor. Maar deze steun helpt me echt.
    Superbedankt(H)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.