• 2 week terug moest ik op school zo'n plankje door midden slaan (moest van een training die er gegeven werd). En ik sloeg een beetje verkeerd waardoor mijn hand dik en blauw werd (cat) Deed ook zeer. Uiteindelijk heb ik het plankje doormidden gekregen met mijn hak hehe. Maar sinds een paar dagen is de pijn doorgetrokken naar de bovenkant van mijn hand en nu heb ik een gekneusde hand. Auw (krul)

    Jullie ooit een plankje doormidden moeten slaan? ^^


    -

    Auwauwauw, doet al pijn als ik eraan denk D:
    Nee ik heb nog nooit een plankje doormidden geslagen.
    Maar sterkte met je hand


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nu zie ik echt een opgezwollen paars/blauwe hand voor me.
    Maar nee, nog nooit hoeven doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yikes, pijnlijk D:
    Nope, ik gelukkig niet, maar als wij met LO op school moeten volleyballen en ik moet serveren is mijn hand daarna ook helemaal blauw en dik
    (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Vroeger leek me dat altijd zo stoer op televisie enzo, dus heb ik dat ook geprobeerd. Mijn hand was ook gekneusd(cat)

    Ik faal, haha.
    Anyways, veel beterschap!

    Ja. Op de basisschool in groep 8. Maar wij moesten het eerst oefenen, voordat je toestemming kreeg om het te doen, omdat je anders, zoals jij nu hebt, je hand echt goed kunt verneuken :'D

    Ik was de enige die geen toestemming kreeg lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jup, aan het begin van dit schooljaar. De eerste keer lukte het, de tweede keer niet. Maar twee meisjes hadden iets met hun hand (ene gebroken, ander gekneusd)
    Ik had geluk, want mijn hand was wel helemaal rood.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Gelukkig niet, dat zou me waarschijnlijk ook niet lukken, dan krijg ik ook een gekneusde hand.

    Ja bij zelfverdediging voor meiden x'D Maar het lukte me ook niet met de hand dus het werd met mn voet ook [:

    Jaa, ik vond 't wel leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat moest ik ook met een of andere training, Kom op voor jezelf geloof ik, dat was echt lang geleden. Ik mocht toen twee plankjes doormidden slaan, vond het wel stoer.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Juap, in groep 8. Vond het wel lachen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nimh schreef:
    Ja. Op de basisschool in groep 8. Maar wij moesten het eerst oefenen, voordat je toestemming kreeg om het te doen, omdat je anders, zoals jij nu hebt, je hand echt goed kunt verneuken :'D

    Ik was de enige die geen toestemming kreeg lol.

    Lol haha :'D Wij moesten eerst oefenen op een kussen en dat ging wel goed. Ik weet ook niet wat er mis ging bij mij (cat)


    -

    Nee, eigenlijk niet.
    Heb een soortgelijk verhaal vier jaar terug ofzo wel met een deur gehad, waartegen ik in een woedebui aan trapte. Mijn voet had meer schade dan de deur, laten we het daar op houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, toen ik een jaar of tien was moest dat voor de vechtsport waar ik op zat. Meermalen moeten doen zelfs.. Als je goed slaat blijf je -gelukkig- niet zo lang met de pijn lopen. :)

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:10 ]


    Bad decisions make good stories.