• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    {Owh xd, dacht al, gelukkig maar ;P}

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik zucht, wat heb ik, normaal ben ik altijd zo kalm. "Nee, nooit," vervolg ik op kalmere toon. "En al helemaal niet bezeten. We begraven de koppen van de dieren ook altijd, ik weet niet wat mis is gegaan," zeg ik.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'En al helemaal niet bezeten. We begraven de koppen van de dieren ook altijd, ik weet niet wat mis is gegaan,' vertelde ze. Ik keek eventjes naar voren en dacht na. 'Maar ik denk ook niet dat het een dier is die haar heeft bezeten,'
    zei ik en ik keek Sarah eventjes aan. 'Louize kan een dier toch wel aan? Is het niet gewoon een geest die hier al jaren spookt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik frons, en werp een korte blik op de omgeving. "Het zou kunnen, ik weet alleen niks over de historie van dit woud." ik pak een kom en ren naar het meer. Ik vul hem, en gooi het vervolgens op Louizes' gezicht. Ik dacht niet dat het zou werken, maar ik kon het altijd proberen. "En hoe kunnen we haar helpen?" zeg meer tegen mezelf dan tegen haar.


    Tijd voor koffie.

    louize
    het is zwart. alles om mij heen is zwart.opeens wort de zwarte ruimte heel koud. alsof er water over mij heen word gesplest. het is nogsteeds zwart. ik hoor vage stemmen in de verte. opeens worden mijn ogen opengespert. iemand gilt bloedstollend. sarah?! nadia? ik merk dat de gil uit mijn mond komt. alles wat ik zie is wazig. ik hoor nog meer stemmen op de achtergrond. het lijken meer echo's dan stemmen. mijn ogen rollen in mijn kassen. dan gaan ze weer dicht. de gil stopt abrupt. ik doe het allemaal zelf, maar toch niet het lijkt alsof ik aan touwtjes ben vastgebonden en als een pop bestuurd word.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ineens gilt Louize, en kijk verschrikt op. Haar ogen vliegen open en haar ogen rollen in hun kassen. Dan doet ze haar ogen weer dicht. Ik verman mezelf snel, en sta op, als ineens een wit vlokje uit de hemel valt, vlak voor mijn voeten. Ik kijk omhoog en zie dat de wereld wordt omhelst door duizenden witte vlokjes die door de hemel dansen.


    Tijd voor koffie.

    {nadia kan even niet meer reageren. kun jij nog een stukje schrijfven?}


    welkome to my garden of fantasy

    {Tja, wat kan ze nog zeggen? Dat staat al in de vorige post. Heb jij nog een reactie in huis? :3}


    Tijd voor koffie.

    [Als je wacht dan probeer ik ff stukje te schrijven ;d Heb zat tijd ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Okay, gezellig ;3 }


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone


    'Het zou kunnen, ik weet alleen niks over de historie van dit woud,' vertelde ze. Ze vulde een emmer met water over Louize's gezicht, geen reactie. 'En hoe kunnen we haar helpen?' vroeg ze, al klonk het meer als of ze het tegen haar zelf had dan tegen mij. Dan vervolgde een gil uit Louize's mond. Met grote ogen keek ik haar aan. 'Pijn!' riep ik opeens en ik keek Sarah aan. 'We moeten haar laten concentreren op iets waar ze maar al te graag op focust,' zei ik en ik liep naar Louize toe. 'Ze heeft al een hekel aan mij en betrapt mij maar al te graag op iets. Plus ze zou me toch iets aan doen als ik haar iets aan deed?' vroeg ik en ik keek even naar Sarah. 'En daarbij heeft ze denk ik toch echt haar lichaam nodig,' glimlachte ik en ik keek geconcentreerd naar Louize. 'Het gevoel van een gebroken rib misschien?' vroeg ik met een speelse grijns.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "Pijn! We moeten haar laten concentreren op iets waar ze maar al te graag op focust, Ze heeft al een hekel aan mij en betrapt mij maar al te graag op iets. Plus ze zou me toch iets aan doen als ik haar iets aan deed? En daarbij heeft ze denk ik toch echt haar lichaam nodig." Vraagt en verteld ze aan me. Ze heeft gelijk en ik knik.
    "Het gevoel van een gebroken rib misschien?"
    Ik kijk haar geschrokken aan, "Wacht, wacht!" roep ik, de grijns op haar gezicht beangstigd me kort, maar ik herstel me weer. Ik bijt op mijn onderlip. Louize pijn laten hebben. Het lijkt de beste oplossing, tenminste, de beste theorie, met de meeste kans van slagen, maar in de praktijk- ik doe een stap naar Louize en Nadia toe. Ik proef iets roestigs en ik laat de spanning van mijn kaak glijden. Louize helpen is hetgeen wat we nu moeten doen, ik laat me op mijn knieen naast Louize vallen, voor het geval dat. Ik wil dat ze stopt met grijnzen, maar toch knik ik.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Wacht, wacht!' riep ze en ik zuchtte. Ik keek haar aan. Ze ging naast Louize zitten en uiteindelijk knikte ze toch. Een glimlachje sierde weer mijn gezicht. 'Die pijn is echt niet voor eeuwig,' zei ik om Sarah gerust te stellen. 'Ze breken niet echt. Ik kan de pijn zo laten stoppen, althans als ik bewust iemand pijn laat voelen en aangezien ik dat doe,' zei ik en ik keek naar Louize. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en bekeek haar ribben. Iene miene mutte.. Die! Ik glimlachte eventjes en concentreerde mij op de pijn die zij straks zal gaan voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Woeps dat ging dubbel-

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ik zweef weer in de duisternis. ik kan me niet bewegen. daar zitten de touwtjes te strak voor. opeens trok een hevige pijn me terug naar mijn lichaam. de touwtjes verslapte zich even maar stonden daarna meteen weer strak. ik kwam weer aan de oppervlakte en kon mijn lichaam nu goed voelen. ik schreeude het uit en ging overeind zitten.


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Louize schreeuwde het uit en ging overeind zitten. Ik had me zo geconcentreerd dat ik niet op had gelet dat ze kon gaan schreeuwen. Geschrokken kroop ik een flink uit achteruit. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en ik keek naar Louize. Ik deed haar geen pijn meer. Het stopte gelijk toen ik naar achteren ging. 'Louize?' zei ik aarzelend.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you